يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۰۰۲۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: امروز در جنگ اقتصادی باید هر یک نقشی را برای خود تعریف کنیم و در عرصه اقتصاد باید جبهه ای تشکیل و افراد برای خود نقش تعیین کنند.
به گزارش پایگاه 598، سعید جلیلی شامگاه جمعه در یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان نیشابور اظهار کرد: امام رضا (ع) از شهر نیشابور عبور می کردند که برای مردم این شهر و تمام بشریت عصاره تمام فضایل را در جمله ای که کمال خود را می توان یافت بیان کرده است. حدیث سلسلة الذهب می توان سعادت انسان را در پی داشته باشد.

وی افزود: ولایت یعنی واسطه ای بین انسان و خدا است و مردم نیشابور عینا انصارالرضا شدند و لبیک واقعی گفتند و خود را عرصه های مبارزه نشان دادند.

عضو تشیخص مصلحت نظام ابراز کرد: چهل سال از انقلاب می گذرد و مردم همچنان پای آرمان های انقلاب هستند و دشمن تمام توان خود را گذاشت تا چهل سالگی را نبینیم و امروز با افتخار چهل سالگی را به نیابت شهدا جشن می گیریم.

وی بیان کرد: دشمنان ما به این ولایت مداری مردم اذعان کرده اند و رئیس جمهور آمریکا علیه مردم ایران در حال اقدام است. او ملت ایران را تروریست نامیده است و مشکل اصلی آمریکا با مردم ولایتمدار ایران است.

جلیلی با اشاره بر اینکه آمریکا می فهمد که ایران چه اقتدار و عزتی در منطقه دارد، خاطرنشان کرد: آمریکا منطق زور را در پیش گرفته است و امروز با پدیده ای چون ایران روبرو شده است که زیر بار ظلم نمی رود.

وی اظهار کرد: گزینه نظامی، گزینه آخر دشمن نیست بلکه گزینه اول آنان است و از آن بسیار بهره برده اند شاه سعودی در رسانه اعلام کرد که ما به صدام ۲۸ میلیارد کمک کردیم و امروز صدام در کجا است و جمهوری اسلامی ایران در دنیا چه جایگاهی دارد؟

نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی افزود: یک ملت وقتی به حدیث سلسلة الذهب لیبک می گویند تاثیرش را قطعا می بینند.

وی یادآور شد: در سند استراژی امنیت ملی آمریکا که اوباما در سال آخر ریاست جمهوری اش امضا کرد بیان شده است که ما باید در صد سال آینده رهبر جهان باشیم که بر هیچ مبنایی استوار نیست.

جلیلی ادامه داد: آمریکائی ها می گویند راهبرد و سیاست ما برای مقابله با ایران فشار حداکثری است و تا جایی که می توانیم فشار را به ملت ایران وارد کنیم و با اطمینان می گفتند ایران نباید ۴۰ سالگی خود را ببیند.

وی تصریح کرد: شهدا زنده هستند و به مردم پیام بشارت می دهند و دشمن تمام ابزارش ترساندن است و امروز کشورها را با صراحت با بیان اینکه اگر با ایران تراکنش کوچک بانکی داشته باشید تحریم می شوید آنان را می ترساند و کشورها به صراحت در مذاکرات می گفتند آمریکا بیخود می کند ولی ما می ترسیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ابراز کرد: ملتی را می بینند که فقط مقاومت نمی کند و نمی ایستد بلکه تکثیر هم می شود و تنها خرمشهر را آزاد نمی کنند بلکه جنوب لبنان را هم آزاد می کنند و مستکبران مجبور می شوند مزدوران خود را در عراق و سوریه مستقر کنند و ۸ سال جنگ راه بی اندازند و در آخر چیزی جز شکست نبینند.

وی خاطرنشان کرد: اوباما روزی که کاخ سفید را ترک می کرد بیانیه ای داد اظهار کرد که من در این ۵ سالی که بودم بدلیل حضور جمهوری اسلامی نتوانستم اتفاق مثبتی را شاهد باشیم.

جلیلی گفت: این همان انگلیسی بود که اگر کشتی اش حرکت می کرد این طرف کشورها سیاست خود را تغییر می دهند ولی ما کشتی آنان را توقیف می کنیم و هیچ غلطی نمی کنند و همچنین این همان آمریکایی بود که فشار حداکثری اعمال می کند و ما پهپاد آن را می زنیم و هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی بیان کرد: امروز دشمن فقط شعار فشار حداکثری در زمینه اقتصادی را در پیش گرفته اند و در زمینه نظامی رسما می گوید به دنبال جنگ نیستند و دلیل آن تجربه ۸ سال دفاع مقدس و ۸ سال سوریه است.

نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی افزود: رژیم صهیونیستی هر جنگی راه می اندازد شکست می خورد و حماسه جنگ ۳۳ روزه از سوی حزب الله رقم می خورد.

وی تاکید کرد: دشمنان ما به این دلیل به مرزهای ما نزدیک نمی شوند که قبلا یک‌بار مقاومت را دیدند و دشمن اولین تحریم ها را در صنایع دفاعی اعمال کرد اما امروز در زمینه موشک های بالستیک حرف اول را می زنیم و دشمنان می دانند یک قدرت و پدیده در حال شکل گیری است و امروز ما میراث داران عرصه های مقاومت هستیم.

جلیلی گفت: امروز در جنگ اقتصادی باید هر یک نقشی را برای خود تعریف کنیم و در عرصه اقتصاد باید جبهه ای تشکیل و افراد برای خود نقش تعیین کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها