امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۶۰۰۹۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
رئیس پلیس تهران با اعلام دستگیری فردی که روز گذشته به مأمور پلیس یگان امداد حمله کرده بود، از معرفی وی به دادسرا خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز درباره موضوع درگیری یک موتورسوار با پلیس یگان‌امداد در حومه چهارراه ولیعصر (عج) نیز گفت: این فرد به یکی از بانوان درحالیکه با موتورسیکلت داخل پیاده‌رو بود به یکی از بانوان متلک‌پرانی کرد که همکار انتظامی به این فرد تذکر داد و این شخص به همکار ما حمله کرد.

به گزارش تسنیم رئیس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: این فرد به سرعت بازداشت شد و امروز به دادسرا معرفی شده است که بر اساس حکم مقام قضایی به اتهام اخلال در نظم عمومی با قرار 400 میلیونی تومانی روانه زندان شد.

وی با بیان اینکه در حال اجرای طرحی با عنوان انضباط‌بخشی به پایتخت هستیم، متذکر شد: این طرحها برای جمع‌آوری معتادان متجاهر، بساط‌گران غیرمجاز، پاکسازی پارکها در نقاط مختلف پایتخت اجرا شده و در مناطقی مانند خیابان انقلاب، ولیعصر، پیروزی، لویزان و سایر نقاط با جدیت در حال اجرا است و همکاران من نیز در جریان این حادثه برای همین انضباط‌بخشی حضور داشتند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با بیان اینکه با تمام توان از ماموران حمایت می‌کنیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها