يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۰۱۰۴
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
مدیرکل کمیته امداد استان قم از توزیع گوشت های قربانی بین نیازمندان همزمان با روز عید سعید قربان خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، اکبر میرشکار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان و اهتمام مردم به سنت قربانی کردن بیان کرد: امدادگران این نهاد از ساعت ۶صبح امروز در ۵ نقطه استان در حال توزیع گوشت قربانی نذورات مردم و خیران بین نیازمندان هستند.

وی تصریح کرد: این نذورات تاکنون بین ۱۰هزار خانوار با اولویت داشتن بیمار صعب‌العلاج و عائله‌مند توزیع شده و به هر خانواده یک کیلوگرم گوشت نذری تقدیم شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی قم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این کار خداپسندانه تا عید سعید غدیر ادامه خواهد داشت، امیدواریم با مشارکت بیشتر مردم و خیران به هدفمان که توزیع گوشت بین ۲۲هزار خانوار مددجوی استان است برسیم.

راه هاى مشارکت و درگاه‌های پرداخت:

واریز به کارت:

6037 9979  0000 1125

 

شماره گیری کد:

*8877*025*3*7*3#

 

تلفن هماهنگی نذورات:

36 62 24 22


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها