أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۰۱۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۲۳ مرداد ۱۳۹۸
بازیگری که تا به حال جای شخصیت‌های بسیاری در قالب طنز ایفای نقش کرده، گفت: قبلا اوضاع سخت‌تر بود و حتی کسانی که به جایشان بازی می‌کردیم، می‌رفتند شکایت می‌کردند یا آقای پروین گفتند خیلی خوب بود دیدم و خندیدم ولی زیاد کشش ندهید!
به گزارش پایگاه 598، «حسین کلهر» مجری برنامه «سلام صبح بخیر» امروز در این برنامه میزبان عزت الله مهرآوران و ابراهیم شفیعی بازیگران مجموعه «ناخونک» و کسری شفیعی خواننده تیتراژ این برنامه طنز بود.

مهرآوران در ابتدا با بیان اینکه امیدوارم مردم را بخندانم، درباره اصل و نسب خود گفت: پدرم لرستانی و مادرم اهل صحنه کرمانشاه است و من در خوزستان بزرگ شدم. 

وی در پاسخ به اینکه آیا خنداندن مردم سخت است، اظهار کرد: نمی‌گویم سخت است اما به راحتی هم نمی‌شود مردم را خنداند. چون خنداندن جماعتی که سلیقه‌های مختلفی دارند دشوار است و باید طوری بازی کنی که همه لذت ببرند و برخی هم بخندند. «ناخونک» هم مجموعه کوچکی است که با قسمت‌های مجزا تلاش می‌کند مردم را بخنداند.

این بازیگر پیشکسوت با بیان اینکه من کار آقای شفیعی را خیلی دوست دارم، تاکید کرد: باید تلاش کنیم به شکل هنرمندانه‌ای چیزهایی را که مردم به آنها فکر می‌کنند در قالب کار کمدی بیاوریم. 

مهرآوران با بیان اینکه طنز خنده‌ای است که به آن فکر کرده‌اند، یادآور شد: اگر حمایت‌های مدیران و دلخوشی ما نبود گرمی هم در این کار وجود نداشت. 

ابراهیم شفیعی نیز در خصوص شوخی با بشیر حسینی گفت: یزدان فتوحی ریزه‌کاری‌هایی را به من گفت و من هم سعی کردم به این نقش نزدیک شوم. این اصلا مسخره کردن نیست بلکه طنزی است که در همه جای دنیا هست. خود بشیر حسینی هم کار ما را دیده و خوشش آمده است.

وی یادآور شد: قبلا اوضاع سخت‌تر بود و حتی کسانی که به جایشان بازی می‌کردیم، می‌رفتند شکایت می‌کردند. یا در مصاحبه‌هایی گلایه خود را اعلام می‌کردند. اما حالا فضا بازتر شده است و من هم سعی می‌کنم خودم را به نقشی که به من سپرده‌اند نزدیک کنم.

این بازیگر که نقش بدل عمو قناد، علی پروین، شریفی نیا  و.. را بازی کرده درباره واکنش این چهره‌ها به شوخی با خود توضیح داد: واکنش آقای پروین اینطور بود که گفتند خیلی خوب بود دیدم و خندیدم ولی زیاد کشش ندهید! آقای حسینی هم به من دایرکت دادند و ویدئو را در پیجشان گذاشتند. سر لوکیشن هم تشریف آوردند و کلی گفتیم و خندیدیم و خوش گذشت. 

شفیعی تاکید کرد: دوست دارم مردم همیشه بخندند و شاد باشند. در این شرایط مردم خیلی به خندیدن نیاز دارند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه «ناخونک» از شبکه‌های سراسری‌تر هم پخش شود، گفت: یزدان فتوحی خیلی برای این کار زحمت کشید، آقای دارابی هم حمایت زیادی از پروژه کردند تا کار خیلی سریع جلو برود.

کسرا شفیعی، فرزند ابراهیم شفیعی که تیتراژ این برنامه را خوانده هم در استودیو «سلام صبح بخیر» حضور داشت و درباره حضور در این پروژه به عنوان خواننده آن هم در 16 سالگی سخن گفت.

منبع:فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها