يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۰۲۳۵
زمان انتشار: ۲۳:۰۰     ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
رئیس قوه قضائیه در سفر روز پنجشنبه خود به استان کردستان به عیادت ۲ نفر از ماموستاهای پیشکسوت در سنندج رفت.
به گزارش پایگاه 598، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی پنجشنبه شب  قبل از مراجعت به فرودگاه سنندج جویای احوال برخی ماموستاهای کردستان شد.

براساس این گزارش ماموستا سید صلاح الدین حسامی امام جمعه اسبق سنندج و ماموستا سید سعید حسینی عضو شورای افتای سنندج بیمار و در منزل هستند.

آیت الله رییسی با اطلاع از این موضوع با وجود کمبود وقت به منزل سید صلاح حسامی  مراجعه و در فضایی صمیمی و گرم عیادت کردند.

به دلیل کمبود زمان  برادر و پسر سید سعید حسینی هم به منزل ماموستا حسامی آمدند همانجا  آقای رییسی احوال ایشان را هم پرسید و سلام رساند و از باب عدم امکان حضور در منزل ایشان عذرخواهی کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها