أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۰۲۵۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
میعاد صالحی، مدیرعامل معزول صندوق بازنشستگی کشوری که به سمت مشاور علمی و فن آوری محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شده است، در توییتی برکناری خود را در نتیجه‌ی دستور دکتر روحانی اعلام کرد و با کنایه، سخنگوی دولت را به دروغگویی متهم کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از انصاف نیوز، میعاد صالحی، مدیرعامل معزول صندوق بازنشستگی کشوری که به سمت مشاور علمی و فن آوری محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شده است، در توییتی برکناری خود را در نتیجه‌ی دستور دکتر روحانی اعلام کرد و با کنایه، سخنگوی دولت را به دروغگویی متهم کرد.

شریعتمداری وزیر کار و رفاه اجتماعی تاکنون در مورد عزل میعاد صالحی و حواشی آن موضعی نگرفته است.

میعاد صالحی در توییتر نوشت:

«برای خدمت به کشور و انقلاب، بن‌بستی وجود ندارد. از آقای شریعتمداری برای سپردن مسئولیت صندوق بازنشستگی به یک جوان دهه شصتی صمیمانه تشکر میکنم و به تصمیم جناب رییس‌جمهور نیز برای برداشتن بار مسئولیت از دوش این جوان احترام میگذارم. جناب آقای ربیعی، شما هم خداقوت!»


ربیعی درباره‌ی برکناری زودهنگام رییس سازمان صندوق بازنشستگی و اینکه گفته می‌شود وی با دستور رییس جمهور برکنار شده است؟ گفته بود: «کمال بی‌انصافی است مدت‌هاست می‌دانیم که این بحث مطرح است و نباید به دستور رییس جمهور منتسب کنیم. خوانش، خوانش نادرست و غلطی است. از روزهای اول سازمان‌های نظارتی اعلام کردند که با توجه به ماده قانونی ایشان حائز شرایط نیست و دیوان محسابات این را صریحا اعلام کرده بود».
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها