يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۰۲۶۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: جمعی از نمایندگان درحال تهیه‌ای نامه‌ای خطاب به آیت‌الله رئیسی در تقدیر از برخورد قاطع قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی هستند.
به گزارش پایگاه 598، جمعی از نمایندگان در حال تهیه نامه‌ای در تقدیر از قوه قضائیه به پاس برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی هستند.

در همین زمینه، عزت‌الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: نمایندگان در حال تهیه نامه‌ای خطاب به ریاست قوه قضائیه هستند تا از اقدامات این قوه در برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی حمایت کنند.

وی افزود: در این نامه ضمن تقدیر و تشکر از قوه قضائیه برای برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی تأکید شده است که باید این برخوردها ادامه یابد.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی یعنی بازگشت بیت‌المال به مردم، خاطرنشان کرد: در مجلس از اقدامات قوه قضائیه در این زمینه حمایت خواهیم کرد تا این اقدامات با قدرت پیش رود.

یوسفیان‌ملا همچنین تصریح کرد: امروز برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی در مردم امید ایجاد کرده است که ما نیز به عنوان نمایندگان مردم در خانه ملت این مسئله را پیگیری خواهیم کرد ریرا این موضوع مطالبه مردم از ما است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها