يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۰۲۹۳
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
به‌نوشته «بیلد»، دولت آلمان نباید اجازه می‌داد پرچم ایران که دشمن اسرائیل است و همجنس‌بازی را به‌رسمیت نمی‌شناسد، در مقابل کاخ ریاست‌جمهوری آلمان برافراشته شود؛ حتی برای چند دقیقه!
به گزارش پایگاه 598، به‌نوشته «بیلد»، دولت آلمان نباید اجازه می‌داد پرچم ایران که دشمن اسرائیل است و همجنس‌بازی را به‌رسمیت نمی‌شناسد، در مقابل کاخ ریاست‌جمهوری آلمان برافراشته شود؛ حتی برای چند دقیقه!

روزنامه آلمانی بیلد  اهانت روزنامه آلمانی به ایران؛ به‌خاطر اسرائیل و همجنس‌بازان +عکس

به گزارش جام نیوز، تندروهای ایران‌ستیز با نفوذ لابی‌های صهیونیستی در رسانه‌های غربی مشغول به فعالیت بوده و به‌صورت منظم علیه کشورمان تبلیغات می‌کنند.

یکی از مأموریت‌های اصلی این گروه، تأمین منافع اسرائیل از طریق بالا بردن هزینه تعامل با جمهوری اسلامی ایران و پیشبرد پروژه "ایران هراسی" در اروپا، امریکا و سایر نقاط جهان است.

در همین راستا، روزنامه آلمانی "بیلد" که به تریبون افراطی‌ها بدل شده است، ایران را کشوری با حکومتی "وحشی" قلمداد کرد که شایستگی تعامل محترمانه را ندارد!

این روزنامه به‌شدت رئیس‌جمهور آلمان را مورد انتقاد قرار داده که چرا در هنگام تقدیم استوارنامه سفیر ایران، از او با تشریفاتی مشابه آنچه برای فرستادگان سایر کشورها به‌عمل می‌آید، استقبال کرده است!

به‌نوشته بیلد، دولت آلمان نباید اجازه می‌داد پرچم ایران که دشمن اسرائیل است و همجنس‌بازی را به‌رسمیت نمی‌شناسد، در مقابل کاخ ریاست‌جمهوری آلمان برافراشته شود؛ حتی برای چند دقیقه!

گفتنی است سخنگوی آقای «فرانک والتر اشتاین مایر» رئیس‌جمهوری آلمان، به این انتقاد پاسخ داده و مراسم استقبال از آقای «محمود فرازنده» سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران، را آئینی بر اساس قانون اساسی آلمان، مطابق عرف دیپلماتیک و پروتکل‌های جاری توصیف کرده است.

جالب اینجاست، کسانی ایران را وحشی قلمداد می‌کنند که حامی یک رژیم جنایت‌پیشه، نژادپرست و منفور بوده و عادی‌ترین مناسبات دیپلماتیک را تحمل نمی‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها