يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۰۳۷۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
روایت فتح از مستندسازانی که به ثبت اردوهای جهادی می‌پردازند حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه 598، گروه مستند روایت فتح در راستای اهداف خود مبنی بر عمومی سازی گفتمان جهادی مبتنی بر تولید فیلم مستند با محوریت اندیشه، خلاقیت، تجربه و نیز تشویق مستندسازان گروه‌های جهادی، تصمیم به جذب طرح مستند و سرمایه‌گذاری تا پایان مسیر تولید نموده است. مهلت این فراخوان تا 28 شهریور است.

در مقدمه این فراخوان آمده است:با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص مستند سازی اردوهای جهادی به جهت ترویج فرهنگ ایثار و جهاد در جامعه و فراگیر شدن موضوع خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت مناطق محروم در بین آحاد مردم و نقش موثر گروه‌های جهادی در گام دوم انقلاب اسلامی، گروه مستند روایت فتح در راستای اهداف خود مبنی بر عمومی سازی گفتمان جهادی مبتنی بر تولید فیلم مستند با محوریت اندیشه، خلاقیت، تجربه و نیز تشویق مستندسازان گروه‌های جهادی، تصمیم به جذب طرح مستند و سرمایه‌گذاری تا پایان مسیر تولید نموده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها