أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۰۳۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
عیسی کلانتری:
آقای روحانی فرد باهوشی است و از ضریب هوشی بالایی برخوردار است. برخلاف اینکه برخی عنوان می‌کنند برای مدیریت کشور وقت کم می‌گذارد اتفاقا ایشان از نظم بالایی در کار خود برخوردار هستند و وقت زیادی می‌گذارد.
به گزارش پایگاه 598، «عیسی کلانتری»، فعال اصلاح‌طلب و معاون رئیس‌جمهور روحانی در مصاحبه با شماره دوشنبه گذشته روزنامه آرمان ملی با تأکید بر اینکه روحانی اصلاح‌طلب نیست، گفته است: «آقای روحانی فرد باهوشی است و از ضریب هوشی بالایی برخوردار است. برخلاف اینکه برخی عنوان می‌کنند برای مدیریت کشور وقت کم می‌گذارد اتفاقا ایشان از نظم بالایی در کار خود برخوردار هستند و وقت زیادی می‌گذارد. نظم ایشان در دولت‌های گذشته بی‌سابقه یا حداقل کم‌سابقه بوده است. اگر بنده به‌عنوان رئیس سازمان محیط زیست و معاون ایشان یک نامه برای رئیس‌جمهور بفرستم در کمتر از ۴۸ ساعت پاسخ این نامه با پی‌نوشت رئیس‌جمهور برای بنده ارسال می‌شود. در نتیجه آقای روحانی پرکار و باهوش است.»

رئیس سازمان محیط زیست می‌افزاید: با این وجود برخی اجازه نمی‌دهند رئیس‌ جمهور به شکلی که تمایل دارد دولت را مدیریت کند و در مسیر ایشان مانع‌تراشی می‌کنند.

*در پرکاری و باهوش بودن رئیس‌جمهور محترم دولت شکی نیست اما نکته اینجاست که این پرکاری و هوشمندی بایستی در زندگی مردم و اوضاع کشور نیز نمود داشته باشد.

از طرفی بدیهیست که یک فرد باهوش هنگامی که می‌داند اختیار کافی برای اداره دولت نخواهد داشت و یا عده‌ای هستند که می‌توانند در کار رئیس‌جمهور خلل ایجاد کنند؛ حتما کاندیدای ریاست جمهوری آنهم برای ۲ دوره نمی‌شود.

این گزاره به روشنی نشان می‌دهد که اظهارات کلانتری درباره «اجازه ندادن برخی به رئیس‌جمهور»! یک گزاره ناصحیح است و علت ناکارآمدی و کم‌کاری دولت (مثلا در بحث نظارت بر قیمت‌ها) را باید در جای دیگری جست...

منبع:مشرق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها