أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۰۳۹۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از فردا پنج‌شنبه آغاز خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان و مطرح شدن تاریخ‌های مختلف برای شروع نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، سرانجام از ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه پنج شنبه ۳۱ مرداد سوت آغاز این رقابت‌ها به صدا درخواهد آمد تا لیگی که با توجه به اجرای الزام‌هایی مانند بلیت فروشی الکترونیکی، شماره گذاری صندلی ها، نصب دوربین‌های مداربسته و گیت‌های بازرسی در ورزشگاه‌های میزبان بازی هایش، قوانین محکم انضباطی و مالی نسبت به سایر دوره‌های برگزاری آن متمایز شده است بار دیگر لذت ناب فوتبال ایرانی را به فوتبالدوستان ایرانی اهدا کند.


پنجشنبه ۳۱ مرداد ۹۸/ پرسپولیس تهران - پارس جنوبی جم/ ساعت ۱۹:۱۰/ ورزشگاه آزادی
دیدار افتتاحیه لیگ نوزدهم بین تیم‌های پرسپولیس تهران و پارس جنوبی جم است. قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر که با توجه به قهرمانی در فصل گذشته جام حذفی پس از ۲۰ سال موفق به دبل کردن در فتح جام شد، اولین بازی رسمی اش را بدون پرافتخارترین سرمربی خارجی تاریخ پرسپولیس یعنی برانکو ایوانکوویچ برگزار می‌کند.

پرسپولیس مدل گابریل کالدرون آرژانتینی در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل خود نتایج به نسبت خوبی کسب کرده و تنها از تیم‌های سایپا و فولاد خوزستان شکست خورد. این تیم پس از جدایی نفراتی مانند مهدی شریفی، شایان مصلح، سروش رفیعی، ابوالفصل درویش وند، ماریو بودیمیر، سعید کریمی و حمیدرضا طاهرخانی سه بازیکن سابق خود را بار دیگر جذب کرد. محمد حسین کنعانی زادگان و وحید امیری ۲ ملی پوش تازه وارد سرخ پوشان هستند و فرشاد احمدزاده هم پس از یک فصل تقریبا ناموفق در فوتبال لهستان بار دیگر به پرسپولیس بازگشت تا با جذب جونیور براندائو برزیلی، امیر روستایی، احمدرضا احمدوند (۲ بازیکن تیم ملی امید) مهدی عبدی و امیرحسین بیات فعالیت نقل و انتقالاتی این تیم به اتمام برسد.

در سوی مقابل پارس جنوبی جم که فصل پیش در جایگاه دوازدهم لیگ برتر قرار گرفت با جدایی مهدی تارتار، سرمربی ۲ فصل اخیر خود با فراز کمالوند به توافق رسید تا این سرمربی هم پس از یک سال حضور در لیگ دسته اول بار دیگر هدایت یک تیم در بالاترین سطح فوتبال ایران را تجربه کند. جمی‌ها هم فعالیت گسترده‌ای در نقل و انتقالات داشتند. با توجه به جدایی بسیاری از بازیکنان تاثیرگذار این تیم مانند صالحی، پورامینی، ستاری، گوهری، لطفی، محمدی فر، سیف اللهی، علیاری، نورمحمدی، میرجوان، نقی زاده و احمدی سرمربی جدید پارس جنوبی برای جایگزینی آن‌ها به سراغ نفراتی، چون ابوالفضل قربانی، امیرحسین اسماعیل زاده، امیرحسین رفیعی، پوریا آریاکیا، جلال عبدی، رضا خالقی فر، حامد پاکدل، علی عبدالله زاده، فرناندو ده خسوس، محمد ابراهیمی، محمد پورشاکر، محمود شفیعی، مسعود پورمحمد، مگنو باتیستا، مهدی ترکمان، میلاد تقیان، کاخابر کاکاشویلی و همایون افتخاری رفت تا چهره کاملا متحول شده‌ای از این تیم را در لیگ برتر به میدان بفرستد.


البته این ۲ تیم به دلیل دریافت نکردن مجوز ثبت قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی جدید خود تاکنون نتوانسته اند قرارداد آن‌ها را ثبت کرده و کارت بازی شان را دریافت کنند و مشخص نیست آیا سازمان لیگ اجازه می‌دهد پرسپولیس و پارس که جزء تیم‌های بدهکار لیگ هستند از بازیکنان جدید خود استفاده کنند.

پرسپولیس در این بازی نمی‌تواند از علیرضا بیرانوند به دلیل محرومیت و کمال کامیابی نیا به دلیل آسیب دیدگی بهره بگیرد و از طرفی حضور جونیور هم مقابل پارس جنوبی با توجه به دیر اضافه شدن او به تمرینات این تیم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

کالدرون و بازیکنانش امیدوار هستند هواداران پرسپولیس مانند دوران برانکو از سرمربی جدید و تیم محبوبشان حمایت کنند تا این سرمربی بتواند از بازی‌های سخت هفته‌های ابتدایی لیگ به سلامت عبور کند.

داور: موعود بنیادی فر
کمک ها: علی میرزابیگی – قهرمان نجفی
کمک داوران اضافی: محمدرضا اکبریان – میثم حیدری
داور چهارم: بابک داوری
ناظر: خداداد افشاریان

پنج شنبه ۳۱ مرداد/گل گهر سیرجان- نساجی مازندران/ساعت ۱۹:۴۵/ ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان
وینگو بگوویچ که می‌توان از او به عنوان پیر دیر مربیان کروات شاغل در فوتبال ایران یاد کرد پس از مدت‌ها فعالیت در لیگ یک سرانجام موفق شد با گل گهر سیرجان لیگ برتری شود تا خودش و اهالی استان کرمان بار دیگر لذت حضور در لیگ برتر را تجربه کنند. سیرجانی‌ها در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی مانند بهنام برزای، جانی جانسون، جفرسون تاوارز، سجاد آشوری، سجاد حیدری، عبدالله حسینی، فرشاد بیابانی، محمد علی فرامرزی، مهدی زبیدی، مهرداد بایرامی، میلاد عبدی، میلاد فراهانی، یوسف وکیا و محمد زینالی را جذب کرده و نفراتی، چون اصغر نصیری، بهمن کامل، حکمت فولاد پور، حمزه مظفری، سجاد اژدر، سعید پورمهدی، سینا خادم پور، عباس پورخسروانی، علی امیری، محمد امین درویشی، میلاد آوخ و میلاد صادقیان را از دست دادند.

گل گهر به دنبال قهرمانی فصل پیش لیگ یک، در نخستین بازی لیگ برتری تاریخ خود باید از نساجی قائمشهری میزبانی کند که این تیم هم با روی کار آمدن رضا مهاجری جای مجید جلالی، سرمربی فصل قبل خود تغییرات وسیعی را در ترکیبش اعمال کرده است.

چهره‌های شاخصی مانند حامد لک، فرشاد فرجی، مهرداد عبدی، جورجی ولسیانی، احمد عبدالله زاده، علی اصغر عاشوری، محمد آبشک و سجاد آشوری جای خود را در تیمی که وضعیت مالکیتی ابهام برانگیزی دارد به بازیکنانی، چون حسن جعفری، رضا دهقانی، رضا علیاری، محمد قاضی، مجتبی رمضانی، مهرداد کفشگری و میلاد سرلک داده اند تا قائمشهری‌ها که اولین حضور خود در تاریخ لیگ برتر را با ایستادن روی سکوی دهم به اتمام رساند برای کسب رتبه‌ای بهتر تلاش کند.

با توجه به حمایت هواداران سیرجانی از گل گهر در ورزشگاه امام علی (ع) و سخت کوشی خاص تیم‌های مهاجری انتظار می‌رود بازی جذابی را بین این تیم‌ها شاهد باشیم. نساجی هم تاکنون برای استفاده از بازیکنان جدیدش مجوز نگرفته است.

داور: کوپال ناظمی
کمک ها: سعید قاسمی – حسن یوسفی
کمک داوران اضافی: جواد رحیم زاده – روح الله شریفی
داور چهارم: محمد راهی
ناظر: حیدر شکور

پنج شنبه ۳۱ خرداد/ نفت مسجد سلیمان– تراکتورتبریز/ ساعت ۲۰:۱۵/ ورزشگاه نامعلوم
نفت مسجد سلیمان که فصل پیش با قرار گرفتن در رده چهاردهم جدول، به شکل میلی متری جواز بقا در لیگ برتر را کسب کرد، امسال نخستین بازی اش را مقابل تیم مدعی قهرمانی تراکتور سازی که به تراکتور آذربایجان شرقی تغییر نام داده است برگزار می‌کند.

مهدی تارتار پس از ۲ فصل خوب با تیم پارس جنوبی برای ادامه دوران کاری اش بار دیگر یک تیم جنوبی را انتخاب کرد و مردم شهر اولین‌ها امیدوار هستند با هدایت این مربی جوان، در لیگ آتی با استرس سقوط نکردن فاصله بگیرند.

نفتی‌ها که تاکنون مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدیدشان را دریافت نکرده اند، با جدایی علیرضا علیزاده، موسی کولیبالی، هیثم هاشمی زاده، یوسف وکیا، محمد شادکام، کوروش ملکی و خداحافظی میلاد میداوودی از فوتبال نفراتی، چون احمد الجبوری، حامد نورمحمدی، حمید طاهری فرد، سعید کریمی، شاهین اخوی، علی آل کثیر، عماد میرجوان، محمد طیبی، مهدی عیدی، مهدی بیات، میثم نقی زاده و وحید خشتان را به خدمت گرفته اند.


بازگشت مصطفی دنیزلی به لیگ ایران پس از هفت سال یکی از جذابیت‌های تراکتور مدل لیگ نوزدهم است. هرچند محسن فروزان، علی عبدالله زاده، محمد طیبی، علیرضا نقی زاده، احسان پهلوان، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی فر و آنتونی استوکس در پایان لیگ هجدهم از جمع پرشور‌ها جدا شدند، اما این تیم با جذب محمد رشید مظاهری، رضا اسدی، رضا شکاری، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میمبلا، مازولا، میثم تیموری و سعید مهری و حفظ بسیاری از نفرات کلیدی اش به سال گذشته پرقدرت‌تر به نظر می‌رسد و هواداران تراکتور امیدوارند پیرمرد ترک و هم زبانشان بتواند ضمن جبران ناکامی این تیم در هفته‌های پایانی سال گذشته که سبب از دست رفتن قهرمانی و کسب سهمیه آسیا برای تراکتور شد، به حسرت آن‌ها در راه فتح جام پایان بدهد.

با توجه به تکمیل نشدن روند استانداردسازی ورزشگاه بهنام محمدی مسجد سلیمان، تکلیف برگزاری بازی در این ورزشگاه مبهم است و احتمال دارد شاگردان تارتار و دنیزلی در ورزشگاه خالی از تماشاگر غدیر اهواز به مصاف هم بروند.

داور: علیرضا فغانی
کمک ها: محمدرضا منصوری – علی اکبر نوری
کمک داوران اضافی: حمید حاج ملک – احمد محمدی
داور چهارم: حسن انتظاری
ناظر: حسین عسگری

پنج شنبه ۳۱ خرداد/ ذوب آهن اصفهان- سایپا تهران/ ساعت ۲۰:۱۵ دقیقه/ ورزشگاه فولادشهر اصفهان
علیرضا منصوریان و تیمش به دنبال شکست از الاتحاد عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و پایان یافتن رویاهایشان در این رقابت ها، نخستین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا را مقابل سایپا برگزار می‌کنند. حریفی که مطرح شدن بحث بازگشتش به البرز در روز‌های اخیر نگرانی زیادی را برای ابراهیم صادقی، سرمربی کرجی نارنجی پوشان پایتخت و شاگردان او ایجاد کرده است و آن‌ها به هیچ وجه راضی نیستند سایپا بار دیگر با اقدام‌های غیر ورزشی بازی‌های خود را در شهری خارج از تهران برگزار کند.

برخلاف ذوب آهن که در این فصل تغییرات محدودی در فهرست بازیکنانش ایجاد کرده و تنها ابیا بووی بکر، محمد مشایخ، یوسف بهزادی، ماکولی کریسانتوس را به عنوان بازیکنان جدید جای نفرات جدا شده یعنی محمدرضا حسینی، محمد رشید مظاهری، کریستین اوساگوآنا و رحیم زهیوی جذب کرده و دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان و مجتبی حقدوست را هم به دنبال اتمام خدمت مقدس سربازی شان از تیم‌های تراکتور و فجرسپاسی به خدمت گرفته است سایپا روز‌های شلوغی را در نقل و انتقالات پشت سر گذاشت.

نارنجی وفادار فوتبال ایران در نخستین فصل سرمربیگری اش چهره هایی، چون احمد گوهری، آرمین سهرابیان، امیر مهدی جانملکی، حسین فاضلی، سعید بیگی، سعید محمدی فر، عبدالله حسینی، فرشاد هاشمی، مجتبی لطفی، مجید علیاری، محمد مهری و کمال نیک خوی را جایگزین بازیکنان تاثیرگذاری مثل آرش رضاوند، رضا اسدی، علی دشتی، محمد حسین منادی، عبدالله ناصری، رضا علیاری، مهرداد کفشگری و پیمان میری کرد تا سایپا با جوان گرایی وارد لیگ نوزدهم شود.

جدال ذوب آهن و سایپا بی شک تمام اهالی فوتبال را یاد اخراج علی دایی از جمع خودروسازان پایتخت پس از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل شاگردان علیرضا منصوریان در اواخر فصل گذشته می‌اندازد.

ذوب و سایپا فصل پیش به ترتیب در رده‌های ششم و هفتم جدول لیگ ایستادند.
علیرضا منصوریان به دلیل محرومیت انضباطی نمی‌تواند شاگردانش را از روی نیمکت ورزشگاه فولادشهر در این بازی همراهی کند و باید روی سکو بنشیند.

داور: مرتضی منصوریان
کمک ها: رضا سخندان – یعقوب سخندان
کمک داوران اضافی: کمیل غلامی – مهدی مرجانزاده
داور چهارم: داریوش صابر مطلق
ناظر: علیرضا کهوری

جمعه اول شهریور/ماشین‌سازی تبریز- استقلال تهران/ ساعت ۱۸/ ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
نخستین بازی روز دوم هفته اول لیگ برتر بین تیم‌های ماشین سازی و استقلال تهران برگزار خواهد شد.

بی شک تمام هواداران استقلال بی صبرانه منتظر رونمایی از ورژن جدید تیم محبوبشان با هدایت آندره آ استراماچونی، سرمربی خوش پوش و صاحب سبک ایتالیایی هستند تا ببیند این مربی جوان و جدی نسبت به پیرمرد آلمانی (وینفرد شفر) و سرمربی فعلی تیم ملی امید ایران (فرهاد مجیدی) چه تفاوتی در کلاس بازی آبی‌ها ایجاد کرده است.

استقلال به دنبال خداحافظی با امید نورافکن، روح الله باقری، اللهیار صیادمنش، سید مهدی رحمتی، فرشاد محمدی مهر، میثم تیموری، آرمین سهرابیان، آیاندا پاتوسی، ایسما، گادوین منشا، پژمان منتظری، خسرو حیدری، روزبه چشمی (احتمالی) و طارق همام سراغ جذب آرش رضاوند، حسین پورحمیدی، سیاوش یزدانی، شیخ دیاباته، هروویه میلیچ، عارف غلامی، علی دشتی، محمد بلبلی، مسعود ریگی و میلاد باقری رفت تا با ترکیبی تقریبا جوان در لیگ حاضر شود.

در سوی مقابل رسول خطیبی هم بار دیگر با قبول کردن هدایت ماشین سازی به لیگ برتر برگشت و تلاش می‌کند با تیم دوم محمدرضا زنوزی (مالک متمول تراکتور) نتایج بهتری نسبت به قبل بگیرد.

بابک مرادی، حامد لک، خالد شفیعی، سامان نریمان جهان، شاهین ثاقبی، عیسی کامارو، فردین عابدینی، محمد مسلمی پور، ادواردو ماشا و مهدی محمدیاری نفراتی هستند که به دنبال هت تریک خطیبی در بازگشت به ماشین سازی با نظر او جذب شدند تا جای رضا خالقی فر، فرناندو ده خسوس، محمد حسین کنعانی زادگان، سعید مهری، محمد اهل شاخه، احسان علوان زاده، احمد مهدی زاده، فرشاد سالاروند، یوسف سیدی را در این تیم بگیرند.

سبزپوشان تبریزی فصل پیش رتبه سیزدهم لیگ را به دست آوردند، اما استقلال در رده چهارم قرار گرفت.


استقلال در این بازی سیاوش یزدانی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارد و از طرفی شیخ دیاباته با توجه به آسیب دیدگی اش و میلیچ هم به دلیل دیر اضافه شدن به تمرینات وضعیت مبهمی برای بازی با ماشین سازی دارند.

در سوی مقابل عزیز معبودی هم به دلیل محرومیت دیدار با استقلال را از دست می‌دهد.

هر ۲ تیم تاکنون مجوز مجوز استفاده از بازیکنان و اعضای کادرفنی جدید خود را دریافت نکرده اند‌
داور: پیام حیدری
کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – مهدی الوندی
کمک داوران اضافی:بیژن حیدری – علی صفایی
داور چهارم: فرهاد مروجی
ناظر: فریدون اصفهانیان

جمعه اول شهریور/پیکان تهران- شهر خودرو مشهد/ ساعت ۱۹:۱۰/ ورزشگاه شهدای شهرقدس
یکی از دیدار‌های جذاب هفته اول بین تیم جوان پیکان و تیم مدعی شهر خودرو برگزار خواهد شد و حسین فرکی و یحیی گل محمدی امیدوار هستند با برتری در این بازی، گام اول را محکم بردارند.

باشگاه پدیده پس از شگفتی سازی در لیگ هجدهم و کسب سهمیه آسیا در مهم‌ترین اقدام نقل و انتقالاتی اش مانع حضور یحیی گل محمدی، سرمربی موفق خود در پرسپولیس شد و با وجود از دست دادن مهره هایی، چون مسعود ریگی، یوسف بهزادی، فرشاد هاشمی، عبدالله حسینی، مرتضی منصوری، محمد قاسمی نژاد، بهنام برزای، میلاد فراهانی و رضا ناصحی سراغ جذب ستارگانی، چون مهدی رحمتی، سروش رفیعی، روح الله باقری، فرشاد محمدی مهر و محمد حسین منادی و علی علیزاده جوان رفت.

در سوی مقابل حسین فرکی هم پس از کسب نتایجی نه چندان خوب با خودروسازان آبی پوش پایتخت در سال گذشته و قرار گرفتن در جایگاه یازدهم، به دنبال جبران آن نتایج ضعیف، ابراهیم صالحی، جلال علی محمدی، حسین پورامینی، میثم جودکی، محمد ستاری، میلاد پورصف شکن و میلاد شیخ سلیمانی را جایگزین ابوالفضل رزاق پور، امیر روستایی، مگنو باتیستا، عیسی آل کثیر، محمد قاضی، سامان نریمان جهان، شاهین ثاقبی، آرمان قاسمی و حجت صدقی کرد.

شهریار مغانلو، آقای گل فصل پیش لیگ یک ه م به دنبال اتمام خدمت سربازی اش از ملوان به پیکان بازگشت. هرچند این تیم به دلیل محرومیت فراز امامعلی نمی‌تواند از او در بازی با شهر خودرو مشهد استفاده کند.

مدیران باشگاه مشهدی در حالی روی استفاده از نام شهرخودرو جای پدیده اصرار دارند که تاکنون اقدام‌های قانونی برای ثبت این نام در سازمان لیگ انجام نشده است و البته با توجه به نگرفتن مجوز از کمیته‌های انضباطی و تعیین وضعیت فدراسیون تا الان نتوانسته اند مجوز بازی نفرات جدید خود را بگیرند.

داور: سیدرضا مهدوی
کمک ها: امیررضا آشور ماهانی – احد سلطانی
کمک داوران اضافی: علی اصغر مومنی – حسین زمانی
داور چهارم: محمد عطایی
ناظر: یدالله جهانبازی

جمعه اول مرداد/ شاهین شهرداری بوشهر- فولاد مبارکه سپاهان/ ساعت ۲۰:۱۵/ ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر
عبدالله ویسی به دنبال جدایی از نفت مسجد سلیمان با رساندن شاهین بوشهر از لیگ یک به لیگ برتر، بار دیگر به این رقابت‌ها بازگشت و البته در نخستین گام باید هدایت تیم محبوب بوشهر که پس از هفت سال لیگ برتری شده است مقابل تیمی عهده بگیرد که سابقه اخراج از آن را در کارنامه اش دارد.

رونمایی از پرسپولیس مدل آرژانتینی مقابل جمی ها/ تراکتور با دنیزلی به شهر اولین‌ها رسید

سپاهان که فصل پیش در آخرین روز لیگ جام قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کرد در این فصل تیم قدرتمندتری تشکیل داده و امیر قلعه نویی با تقویت تیمش این بار تنها دنبال پایان دادن به طلسم پنج ساله ناکامی زردپوشان دیار نصف جهان در فتح کاپ لیگ و پیش افتادن مجدد این تیم از سرخ‌های تهران در جدول پرافتخارترین تیم تاریخ برگزاری این رقابت‌ها است.

امید نورافکن، شایان مصلح، جورجی ولسیانی، محمد محبی، رضا میرزایی، محمدرضا حسینی، علیرضا نقی زاده و مرتضی منصوری در فهرست سپاهان جانشین سیاوش یزدانی، محمد ابراهیمی، جلال علی محمدی، محمد مسلمی پور، محمد زینالی، خالد شفیعی، حسن جعفری، رضا دهقانی، میلاد سرلک، محمد پاپی، مهرداد محمدی و بختیار رحمانی شدند.

شهرداری چی‌های بوشهری برخلاف دیگر تیم تازه لیگ برتری شده فعالیت چندانی در نقل و انتقالات نداشتند و ابوالفضل درویش وند، پیمان شیرزادی، حسن حاجب، سلمان بحرانی، دانیال ماهینی، محمد صادق بارانی و سعید کریمی جای محمد مشایخ، سعید بیگی، کمال نیک خوی و محمد محبی را در این تیم گرفتند.

اتفاق‌های دیدار سپاهان و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی فصل پیش سبب محرومیت امیر قلعه نویی، جلال امیدیان و میگل تکسیرا (۲ مربی سپاهان) و البته کی روش استنلی (آقای گل سال گذشته) در بازی با شاهین شد.

داور: وحید کاظمی
کمک ها: حسن ظهیری – علی اکبر عظیم پور
کمک داوران اضافی: علی بای – حسین زیاری
داور چهارم: هادی طوسی
ناظر: رحیم رحیمی مقدم

جمعه اول مرداد/ فولاد خوزستان- صنعت نفت آبادان/ساعت ۲۰:۱۵/ ورزشگاه شهدای فولاد اهواز
فولاد و صنعت نفت برگزار کننده نخستین دربی فصل جدید هستند و هر ۲ تیم با تغییر سرمربی شان می‌خواهند سه امتیاز طلایی را از اولین بازی به حساب خود واریز کنند.

جواد نکونام پس از نیم فصل دوری از لیگ برتر جای افشین قطبی را روی نیمکت سرمربیگری فولاد گرفت و با جذب وحید نامداری، احمد عبدالله زاده، روح الله سیف اللهی، شهاب گردان، علی اصغر عاشوری، محمد آبشک، محمد قاسمی نژاد، موسی کولیبالی، وحید حیدریه و هیثم هاشمی زاده جای عبدالله کرمی، رضا میرزایی، ناصر سالاری، مهدی زبیدی و بابک مرادی می‌خواهد روز‌های بهتری را نسبت به اولین دوره سرمربیگری اش در لیگ برتر رقم بزند.

از طرفی دراگان اسکوچیچ کروات هم که دوران دوری اش از فوتبال ایران بیش از یک سال طول نکشید جای پائولو سرجیو پرتغالی شد که بهترین نتایج تاریخ برزیل ایران در لیگ برتر را کسب کرد و هواداران پرشور آبادانی انتظار دارند این سرمربی باتجربه روند خوب مرد پرتغالی را در تیم محبوب شان ادامه بدهد.

صنعت نفت هم جزء تیم‌هایی است که فعالیت خاصی در نقل و انتقالات تابستانی نداشت و تنها بازیکنانی، چون محمد اهل شاخه، عبدالله ناصری، عیسی آل کثیر، محمود مطلق زاده و ناصر سالاری جای شهاب گردان، حامد پاکدل و فردین عابدینی را در این تیم گرفتند. البته مطلق زاده، هافبکی که از تیم خونه به خونه به این تیم آمده است به دلیل محرومیت انضباطی نمی‌تواند در بازی با فولاد به میدان برود.
صنعت نفت دیگر تیم بدون مجوز لیگ برای استفاده از بازیکنان جدیدش است.
داور: امیر عرب براقی
کمک ها: سعید علی نژادیان – علیرضا ایلدروم
کمک داوران اضافی: مهدی سیدعلی – امیرسامان سلطانی
داور چهارم:مهدی عالیقدر
ناظر:محسن ترکی

منبع:باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها