يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۰۴۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۳۰ مرداد ۱۳۹۸
دیروز رئیس اداره آمبولانس خصوصی ایران در گفت‌وگو با ایسنا تائید کرد که عده‌ای از افراد پولدار در تهران برای فرار از ترافیک این شهر از آمبولانس استفاده می‌کنند.به گفته مجتبی لهراسبی ، پلیس به دلیل حجم کار نتوانسته است در زمینه جلوگیزی از این اقدام ممنوع همکاری کند.
به گزارش پایگاه 598، دیروز رئیس اداره آمبولانس خصوصی ایران در گفت‌وگو با ایسنا تائید کرد که عده‌ای از افراد پولدار در تهران برای فرار از ترافیک این شهر از آمبولانس استفاده می‌کنند.به گفته مجتبی لهراسبی ، پلیس به دلیل حجم کار نتوانسته است در زمینه جلوگیزی از این اقدام ممنوع همکاری کند.

پیش‌تر نیز علی عبدالعالی، استاد دانشگاه، به رسانه‌ها گفته بود: «عده‌ای از معلم‌های کنکور به آمبولانس خصوصی پول می‌دهند که آنها را از خط ویژه از کلاس اول به کلاس بعدی برسانند که البته این پول در مقابل شهریه‌های هنگفتی که می‌گیرند چیزی نیست.»

البته فقط معلم‌های کنکور نیستند که در استفاده از آمبولانس های خصوصی در مظان اتهام قرار گرفته‌اند. سلبریتی‌ها نیز که معمولا اسم‌شان با زندگی لاکچری گره خورده است از این قاعده مستثنی نیستند.

به گفته رییس اداره آمبولانس خصوصی کشور برخی از سلبریتی‌های معروف نیز از مشتریان پروپاقرص آمبولانس‌های خود آژانس پندار هستند. مجتبی لهراسبی همچنین بدون اشاره به جزئیات گفته که این اقدام تنها محدود به این دو گروه نیست.

وی گفته: این پدیده تا حدی وجود دارد و به ما هم گزارش شده است، اما وضعیت به آن شدت مطرح شده، نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها