أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۰۴۵۰
زمان انتشار: ۱۵:۴۷     ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
استاندار قم به مناسبت هفته دولت پيامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه 598، استاندار قم به مناسبت هفته دولت پيامی صادر کرد که در ادامه می آید:

هفته دولت، تداعي گر ياد و خاطره دو شهيد والا مقام عرصه خدمت "شهيدان رجايي و باهنر" و فرصت مغتنمي براي معرفي نقش، اهميت و جايگاه مهم و كليدي دولت در نظام اسلامي و در مديريت اجرايي كشور است. مجموعه اي خدمتگزار و در خدمت مردم ، كه خادمي ملت را به عنوان بالاترين شأن، مدالي پرافتخار و موهبتي ارزنده براي خود فرض نموده و با قدردانستن فرصت محدود خدمتگزاري، همه تلاش و همت خود را صرف توسعه و پيشرفت كشور مي نمايد و اينك دولت تدبير و اميد با تكيه بر مشي و گفتمان عقلانيت و اعتدال و شفافيت در پاسخگويي به مطالبات مردم، خدمت صادقانه و فراهم ساختن زمينه هاي عزت، بالندگي و سرافرازی روزافزون ایران اسلامي در عرصه هاي ملي و بين المللي را سرلوحه كار خود قرار داده و در اين راه و به پشتوانه حمايت هاي راه گشاي رهبري و همراهي و اعتماد توده هاي عظيم ملت كه سرمايه اي ارزشمند نه براي اين دولت «كه براي همه دولت ها محسوب مي شود» و نيز در سايه تعامل سازنده و مؤثر با ساير قوا و اركان نظام، توانسته است به دستاوردها و توفيقات ارزشمندي در عرصه هاي مختلف دست يابد.
ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر عرصه تلاش و خدمتگزاري، فرا رسيدن هفته دولت را به همه دولتمردان و مسؤلان سختكوش قوه مجريه به ويژه مديران ساعي و پرسنل زحمتكش دستگاه هاي اجرايي استان قم تبريك و تهنيت عرض نموده، توفيق همگي آنان را در خدمت به مردم عزيز و تحقق اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، تحت توجهات حضرت ولي عصر(عج) و در مسير آرمان هاي والاي حضرت امام خميني(ره) و فرامين مقام معظم رهبري( مدظله العالي)، از درگاه خداوند منان مسألت دارم.

بهرام سرمست
استاندار قم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها