أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۰۴۵۴
زمان انتشار: ۱۷:۱۱     ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
در ماه گذشته بعد از اینکه حذف واژه«شهید» از تابلوهای معابر پایتخت واکنش‌های زیادی را بر جای گذاشت. دوباره برداشت این عبارت در یکی از خیابانهای شیراز با اعتراض کاربران فضای مجازی رو به رو شد.
به گزارش پایگاه 598، کمتر از یک ماه پیش بود که تصاویری از تابلوهای کوچه و خیابان‌های شهر در فضای مجازی به انتشار رسید که هرکدامشان از حذف واژه«شهید» در نام معابرخبر می‌داد. این موضوع که اعتراض و عصبانیت کاربران فضای مجازی را  به دنبال داشت با واکنش شهرداری تهران هم همراه شد. این سازمان اعلام کرد:« افتخار ما این است که با تبرک خیابان و کوچه ها به عطر نام شهدا، بتوانیم اندکی دینمان را به اسوه‌های ایثار ادا کنیم.» از طرفی مدیر مرکز ارتباطات شهرداری تهران هم در دفاع از این سازمان نوشت: اشتباهات معدود سالیان گذشته توسط شهرداری منطقه، اصلاح شد. و در ادامه از شهروندان خواست که هرگونه مشاهده در این زمینه را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.
 

اما امروز تصویر دیگری از تابلوی خیابان شهید آیت الله دستغیب  در شیراز منتشر شد که دوباره از حذف واژه «شهید» در تابلوهای شهری خبر می‌دهد. موضوعی که باعث شده تا مجددا برای کاربران فضای مجازی این سوال مطرح شود که آیا حذف شدن صفت«شهید» از نام خیابان‌های شهر ادامه دارد!؟
منبع : جهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها