يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۰۴۶۲
زمان انتشار: ۱۷:۲۲     ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به عزم جدی قوه قضائیه در مبارزه با مافیای خودروی داخلی گفت: به زودی شاهد کاهش چشمگیر قیمت خودرو در بازار خواهیم بود.
به گزارش پایگاه 598، حجت عبدالملکی عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق(ع)، با تأکید بر نظریه 80/20 خود مبنی بر اینکه تحریم‌های خارجی تنها 20 درصد مشکل را ایجاد کرده و 80 درصد مشکلات در اثر تحریم‌های داخلی است و اگر تحریم‌های داخلی حل شود خود به خود تحریم‌های خارجی هم برطرف خواهد شد گفت: شاهد مثال این موضوع را در بازار خودرو خواهیم دید.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه به صورت جدی وارد پرونده بازار خودرو شده و افراد مؤثری را از مراکز تولیدی ، تجاری و اداری ذی مدخل بازداشت کرده است که به زودی تأثیرات خود را در بازار خودرو به وجود خواهد آورد گفت: با توجه به عزم جدی قوه قضائیه در مبارزه بامافیای خودروی داخلی که نقش اصلی را در تلاطم قیمت خودرو دارند به زودی شاهد کاهش چشمگیر قیمت خودرو در بازار خواهیم بود.
 
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها