أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۰۵۲۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
سرمربی سوئیسی سابق تاتنهام گزینه اصلی هدایت الاهلی عربستان برای جایگزینی برانکو است.
به گزارش پایگاه 598، برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس بعد از روزهای درخشانی که با این تیم پشت سر گذاشت تصمیم گرفت که راهی لیگ عربستان شود تا هدایت الاهلی را برعهده گیرد. برانکو شروع ناامید کننده‌ای با الاهلی داشته است. حذف از لیگ قهرمانان آسیا و تساوی در نخستین گام در لیگ عربستان باعث شده است تا انتقادها از برانکو بسیار بالا برود.

تنها سه بازی است که برانکو به صورت رسمی هدایت الاهلی عربستان را برعهده دارد این درحالی است که خبرهایی درباره‌ی احتمال برکناری زود هنگام او به گوش می رسد به ویژه بعد از اختلاف او با عمر السومه و نیمکت نشین کردن این ستاره سوریه ای الاهلی.

روزنامه المرصد عربستان از جدی‌ترین گزینه باشگاه الاهلی برای جایگزینی برانکو سخن به میان آورد و نوشت که کریستیان گروس سرمربی سابق سوئیسی تاتنهام گزینه اصلی باشگاه الاهلی برای جایگزینی برانکو است.

به نوشته این روزنامه، باشگاه الاهلی فعلا توافق با گروس را به صورت نهایی اعلام نمی‌کند و منتظر می‌ماند تا نتایج این تیم را در بازی‌های آینده بررسی کند تا بعد از آن تصمیم نهایی خود را بگیرد.

مدیران باشگاه الاهلی بعد از تساوی برابر العداله جلسه‌ای را با برانکو برگزار کردند و به تذکرات لازم را به این مربی به ویژه درباره عمر السومه به او داده‌اند و باید دید که آیا برانکو می تواند مشکل خود را در دیدارهای پیش رو با این بازیکن محبوب حل کند یا نه؟

منبع:ایسنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها