أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۰۵۵۴
زمان انتشار: ۲۰:۵۵     ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
هنوز تیم مهدی هاشمی در کشور و آمریکا با سازمان سیا در حال همکاری است. دشمن از طریق جاسوسان سعی می‌ کند مسئولان را به بیراهه بکشاند و در دفاع و حرکت از مسیر انقلاب از حیز انتفاع بیندازد.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدر مصلحی شنبه شب در "همایش بصیرت افزایی و گفتمان انقلاب اسلامی" در کاشمر افزود: تمام سرمایه‌گذاری دشمن بر روی نفوذ است که طی آن دشمن عده ‌ای را برای اهداف مختلف جاسوس می ‌کند و از همین طریق تاکنون ۱۷ هزار نفر در جمهوری اسلامی ایران به وسیله ترور به شهادت رسیده‌ اند.

وی ادامه داد: هنوز تیم مهدی هاشمی در کشور و آمریکا با سازمان سیا در حال همکاری است. دشمن از طریق جاسوسان سعی می‌ کند مسئولان را به بیراهه بکشاند و در دفاع و حرکت از مسیر انقلاب از حیز انتفاع بیندازد. دشمن تلاش می‌کند همانگونه که انقلاب از قم شروع شد، مقابل انقلاب را هم از قم شروع کند و از راه نفوذ می ‌خواهد این کار را انجام دهد. در برابر نفوذ دشمن باید هوشیار باشیم زیرا به راحتی نمی‌ توان توطئه‌ های دشمن را تشخیص داد.

او گفت: دشمن در موضوعات مختلفی که در راستای اهداف نظام هستند تلاش می ‌کند با طراحی و جریانسازی نظام را از مسیر اصلی خود منحرف کند که در همین راستا "دو قطبی کردن کشور" از اهداف دشمنان است. هنوز تا رسیدن به حکومت اسلامی فاصله داریم و دشمن هم نمی‌گذارد به این راحتی حکومت اسلامی شکل بگیرد زیرا به خوبی می‌داند که تشکیل حکومت اسلامی نابودی آنها را در پی دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها