أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۰۵۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزیر صنعت به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو منصوب شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، پس از عزل یکه‌زارع مدیرعامل سابق ایران خودرو، فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزیر صنعت به عنوان مدیرعامل جدید ایران خودرو منصوب شد.

به گزارش فارس، پس از استنکاف عباس علی‌آبادی مدیرعامل مپنا از پذیرش مدیریت ایران خودرو، چهار گزینه برای تصدی مدیریت این خودروساز نهایی شده بودند که از میان آنها فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزیر صنعت به این سمت انتخاب شد.

به جز مقیمی، ناقدی قائم‌مقام سابق اجرایی ایران‌خودرو، عادل پیرمحمدی معاون تحقیقات و مهندسی ایران‌خودرو و علی شیخ‌زاده قائم‌مقام مدیرعامل سایپا در امور تولید نیز از دیگر گزینه‌های تصدی مدیریت این شرکت محسوب می‌شدند.

به گزارش فارس، به تازگی هاشم یکه‌زارع مدیرعامل سابق ایران‌خودرو و دو نفر از مدیران ارشد این شرکت بازداشت شده‌اند.

پیش از آن علی ربیعی سخنگوی دولت در یک نشست خبری با اعلام برکناری یکه‌زارع گفته بود عباس علی‌آبادی مدیرعامل مپنا جایگزین یکه‌زارع در ایران خودرو می‌شود. با این وجود ظاهرا با استنکاف علی‌آباید از پذیرش این مسئولیت، گزینه‌های دیگری برای تصدی این مسئولیت مطرح شدند که از میان آنها فرشاد مقیمی به عنوان مدیرعامل ایران‌خودرو برگزیده شد.

* سوابق  فرشاد مقیمی

فرشاد مقیمی پیش از انتصاب به سمت معاون وزیر صمت در امور صنایع،‌ سوابقی چون معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مدیر برنامه ریزی راهبردی و بودجه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، معاون سازماندهی و امور پشتیبانی دبیرخانه کمیته پیشبرد بهره وری وزارت و راه و ترابری و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را در کارنامه داشته است.

مدیرعامل جدید ایران خودرو با شرایط سختی برای ساماندهی این گروه خودروسازی و حل مشکلاتی مانند کمبود سرمایه در گردش، بدهی بانکی، زیان انباشته، تعهدات معوق و خودروهای انباشت شده کف کارخانه ناشی از نقص قطعات روبرو است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها