أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۰۵۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
استاندار مرکزی گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نمونه بارز یک بانک اسلامی است که فعالیت‌های این بانک منطبق با ضوابط سیستم بانکداری اسلامی است.
به گزارش پایگاه 598، سید علی آقازاده ظهر امروز در آیین افتتاح ساختمان جدید بانک قرض‌الحسنه مهر ایران شعبه استان مرکزی اظهار کرد: اعطای تسهیلات با نرخ صفر تا ۴درصد به اقشار کم درآمد و خانواده‌های نیازمند اقدام پسندیده ای از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران است.

وی بیان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران نمونه بارز یک بانک اسلامی است که فعالیت‌های این بانک منطبق با ضوابط سیستم بانکداری اسلامی است.

استاندار مرکزی ضمن تقدیر از عملکرد این بانک در اعطای تسهیلات و عنوان برتر بانک مهر ایران در اعطای در میان استان های کشور گفت: با توجه به کاهش ارزش پول ملی طی یک و نیم سال گذشته، فعالیت بانک های قرض الحسنه که متناسب با سیستم بانکداری اسلامی است می تواند به کاهش نرخ تورم کمک شایانی داشته باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها