کد خبر: ۴۶۰۵۹۹
زمان انتشار: ۲۱:۵۳     ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
برای اولین بار در دولت دوازدهم، در راستای سیاستهای محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک زن مدیرعامل یکی از اپراتورهای تلفن همراه شد.
به گزارش پایگاه 598، محمد رضوانی فر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، طی حکمی مینا مهرنوش را به عنوان مدیرعامل شرکت خدمات ارتباطی رایتل منصوب کرد.

مدیرعامل جدید رایتل مهم‌ترین سرمایه در حوزه صنعت ICT و اپراتوری را سرمایه انسانی دانست و در مورد برنامه‌اش در این شرکت اپراتور تلفن همراه عنوان کرد: برنامه داریم با ایجاد یک نظام نوآورانه در شرکت‌های رایتل همان‌طور که شعار این اپراتور "همراه هوشمند" است، یک سازمان هوشمند ایجاد کنیم و باعث افزایش بهره‌وری ودرآمدزایی شویم.

مهرنوش با تاکید بر اینکه مدل های جدید درآمدی و کسب و کار های نوین از برنامه های اصلی‌اش است، گفت: رایتل می تواند الگوی خوبی از سازمان هوشمند و یادگیرنده ارائه دهدکه با وجود جوانان تحصیلکرده در این مرز و بوم بهترین سرمایه برای توسعه بازار ICT از طریق مدلهای کسب و کاری اپراتوری را فراهم سازند.

لازم به ذکر است مینا مهرنوش عضو هیات علمی دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد توسعه اقتصادی و برنامه‌ریزی و دکتری اقتصاد بین الملل دارد و تخصص وی در حوزه تجاری سازی و بین‌الملل‌سازی استارتاپ‌ها به خصوص کسب‌وکارهای نوین در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها