يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۰۶۰۵
زمان انتشار: ۰۹:۴۵     ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
بازیکن جدید تیم استقلال به دلیل اینکه پیش از عقد قرارداد با این باشگاه با فولادی‌ها قرارداد امضا کرده بود به مدت 6 ماه محروم شد.
به گزارش پایگاه 598، محمد بلبلی بازیکن جوان فصل گذشته سپیدرود ابتدای امسال از این تیم راهی استقلال شد. البته این بازیکن پیش از عقد قرارداد با علی خطیر معاون سابق باشگاه استقلال با فولادی‌ها قرارداد بست و مسئولان آن باشگاه هم خبر پیوستن این بازیکن به سرخپوشان اهواز را رسانه‌ای کردند اما چند روز بعد باشگاه استقلال اعلام کرد با این بازیکن قرارداد  بسته است.

بعد از این اتفاق باشگاه فولاد خوزستان از بلبلی به فدراسیون فوتبال شکایت کرد و پرونده این بازیکن مورد بررسی قرار گرفت که طبق پیگیری‌های خبرنگار فارس ظاهرا بلبلی طبق قانون 6 ماه از فعالیت‌های فوتبالی محروم شده است.

البته این موضوع هنوز توسط هیچیک از مسئولان باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال تائید نشده است اما شواهد و قرائن نشان می‌دهد بازیکنی که با 2 باشگاه قرارداد امضا کند با محرومیت مواجه خواهد شد.

این اتفاق در حالی رخ داده که مسئولان باشگاه فولاد آن زمان اعلام کردند باشگاه استقلال نباید با بازیکنی که با ما قرارداد امضا می‌کرده پای میز مذاکره می‌نشستند اما معاون سابق باشگاه استقلال با این بازیکن قرارداد بست تا همچنان اشتباهات وی دامن این باشگاه را بگیرد.

به این ترتیب محمد بلبلی تا نیم فصل در استقلال حق بازی نخواهد داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها