أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۰۶۰۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۶     ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
نشست علنی امروز پارلمان به علت به حدنصاب نرسیدن نمایندگان هنوز آغاز نشده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نشست امروز مجلس (سه‌شنبه 5 شهریور 98) با گذشت حدود یک ساعت به دلیل به حد نصاب نرسیدن نمایندگان هنوز آغاز نشده است.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به این تاخیر در آغاز نشست علنی مجلس گفت: با توجه به اینکه در هفته دولت به سر می‌بریم، نمایندگان برای همراهی با وزرا به منظور افتتاح پروژه‌های مختلف در حوزه‌های انتخابیه تیم دولت را همراه می‌کنند و به همین خاطر نشست امروز هنوز شروع نشده است و مجلس برای آغاز نشست حد نصاب ندارد.

وی افزود: طبق آیین‌نامه مجلس نمایندگان اجازه دارند تا تیم اجرایی را در برنامه‌های مختلف در سطح رئیس جمهور، معاون اول و وزرا همراهی کنند و این همراهی کاری غیرقانونی تلقی نمی‌شود.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: طبق آیین‌نامه مجلس حداقل باید 194 نفر از نمایندگان در صحن حضور داشته باشند تا جلسه رسمیت پیدا کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها