يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۰۶۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۰۵ شهريور ۱۳۹۸
اصحاب رسانه ورود اولین دستگاه تناسب اندام غیر جراحی دنیا به ایران را رسانه ای کردند.
تکنولوژی دستگاه ترواسکالپت آی دی در زمره برترین متد غیر جراحی و تناسب اندام در سراسر دنیا بشمار میرود که لیفت شدن همزمان پوست فاز بین رفتن یک چهارم چربی های  در یک جلسه پانزده دقیقه ای، نداشتن هیچگونه عوارض و نقاهت و عدم نیاز به رژیم غذایی خاص از دیگر مزایای منحصر به فرد این محصول محسوب میشود.


استفاده از این روش در مقایسه با روش های گاها ناکارمد که هزینه های سنگینی را به افراد تحمیل می‌کند می‌تواند از هدر رفت هزینه های اضافی جلوگیری کرده  و افراد در هر سن با هر نوع جنسیت میتوانند به خوبی از آن بهره بجویند.

استفاده از رادیو فرکانس مونوپلار اختصاصی کمپانی کوترا که در حوزه تکنولوژی های مدرن و پیشرفته پزشکی  در دنیا سرآمد است باعث اثر بخشی بی چون و چرای این پلاتفرم شده است.

این دستگاه هیچ گونه آلاینده عفونی برای محیط زیست ایجاد نمیکند و به لحاظ تعداد جلسات مورد نیاز نیز برای افراد وقت گیر نمی‌باشد.

این تکنولوژی به زودی در سرتاسر ایران قابل دسترسی برای هموطنان عزیز میباشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها