أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۰۶۷۵
زمان انتشار: ۰۸:۵۷     ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
یادداشت/
دکتر حسن نیلی احمدآبادی
در پشت پرده سیاست چه می گذرد که دولت مردان سعی می کنند، فضای جامعه را به سمت مسائل حاشیه ای هدایت کنند؟ آنچه در مراسم هفته دولت گذشت، اگر با اطلاع شخص آقای روحانی صورت گرفته باشد، یک دستگاهی باید ایشان را به پای میز پاسخگویی بکشاند. مجلس محترم که نشان داده است، بیش از آنکه به دنبال حل مشکلات کشور باشد، دنبال مشکل آفرینی است؟! دستگاه قضایی نیز محدودیت های خاص خود را دارد. در این میان بهترین میز پاسخگویی افکار عمومی است. نیاز به خیزش اجتماعی در فضای مجازی بر علیه حرکات ساختار شکنانه دولت چه در فضای فرهنگی و چه در حوزه سیاست خارجی می باشد. بسیج اساتید، نخبگان دانشگاهی، تشکلهای دانشجویی، مراجع عظام، ائمه جمعه و جماعات، انجمن های علمی و صنوف می توانند، فضای رسانه ای را به سمت سنگین نمودن هزینه ساختار شکنی، چه در حوزه سیاست خارجی و چه در فضای فرهنگی جامعه هدایت نمایند. همه نباید بنشینند تا رهبری وارد میدان بشود، به قول حضرت آقا، ایشان سالهاست که وارد میدان شده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها