يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۰۶۸۲
زمان انتشار: ۰۹:۲۸     ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
دنیزلی:
سرمربی تیم تراکتور گفت: در برخی برنامه‌ها مشکل داریم چون لیگ دیرتر از برنامه های ما شروع شد.
به گزارش پایگاه 598، مصطفی دنیزلی سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری خود درباره شرایط این تیم در آستانه بازی با پرسپولیس گفت: قبل از هر چیز به شما خوشامد می گویم. قبل از بازی با پرسپولیس زمان زیادی برای نشست خبری نبود و به همین خاطر امروز در خدمت شما هستم. هفته پیش اولین بازی ما با نفت مسجدسلیمان شروع شد و این هفته میزبان پرسپولیس هستیم. لیگ خیلی دیرتر از آمادگی ما انجام شد و به همین خاطر برخی از برنامه های ما دچار مشکل شد.

* با پرسپولیس خاطرات خوبی داشته‌ام اما جمعه آنها رقیب ما هستند

وی ادامه داد: ما از پس مشکلاتی که هست بر می آییم. مردم ایران بازی خوبی از بازی با پرسپولیس می خواهند. من خاطرات خوبی از پرسپولیس دارم اما روز جمعه رقیب ما خواهند بود. این رقابت برای ما 90 دقیقه است.

* در گالاتاسرای مسابقات بزرگ زیادی را دیده‌ام

دنیزلی گفت: از این بازی ها در زندگی ورزشی ام زیاد داشته ام. زمانی که مربی گالاتاسرای بودم مقابل فنرباغچه قرار گرفتم. با بشیکتاش هم رقیب بودم. از این مسابقات در زندگی ما همیشه هست. به هر حال برای این مسابقه که جمعه انجام می شود برای موفقیت کار می کنیم. از روز اولی که آمدم برای موفقیت کار کردیم. برای هواداران و بازیکنانم امیدوارم بازی خوبی باشد. لیگ مسابقات بلند مدتی است و به هر حال گاهی امکان دارد که موفقیت به دست نیاید. برای همین شروع کردن برای ما خیلی مهم است اما به نهایت و موفقیت رسیدن از هر چیزی مهم تر است. به بازیکنانم اعتماد دارم و بازیکنان باتجربه ای دارم که در اروپا هم بازی کرده اند.

* تراکتور رو به پیشرفت است

سرمربی تراکتور تاکید کرد: فوتبال ما هداف دار است و بازیکنان بی تجربه تر هم رو به پیشرفت می روند. همه تلاش ما برای این است که بازیکنان جوان و باتجربه برای موفقیت یک صدا باشند. در این راهی که داریم مهمترین ابزار ما هواداران ما هستند. برای خوشحالی هواداران هر چه از دست ما بر بیاید انجام می دهیم. فردا برای بازی با پرسپولیس به اردو می رویم.

* هواداران بدانند ما می‌خواهیم به موفقیت برسیم

دنیزلی افزود: فوتبال یک بازی است و هواداران ما بدانند که آن چه ما می خواهیم انجام دهیم این است که به موفقیت برسیم. بنا بر این از مسئولان و شرایط تیم نهایت رضایت را دارم. از شما خواهش می کنم در نشست امروز سوالات کوتاه بپرسید.

* انصاری‌فرد ارتباط خوبی با من داشت

سرمربی تیم تراکتور در ادامه نشست خبری خود درباره بازگشت محمدحسن انصاری فرد به پرسپولیس و اینکه در نقل و انتقالات موفق بودید یا نه تصریح کرد: آقای انصاری فرد زمانی که مدیرعامل پرسپولیس بود با من رابطه خیلی خوبی داشت. هیچ تیمی نمی تواند صددرصد آن چیزی که در نقل و انتقالات در ذهن دارد نمی تواند انجام دهد. این را می گویم که زندگی مربیگری که تا الان داشتم هیچ وقت با نقل و انتقال بازیکنان سر و کار نداشتم. بیشترین بازیکنانی که با آنها صحبت کردیم نخواستند سمت ایران بیایند.

*بیرون از ایران نمی‌دانند که ایران چه کشور قشنگی است

وی ادامه داد:متاسفانه در بیرون از ایران نمی دانند اینجا چه کشور قشنگی است. در این بین برخی ها نخواستند بیایند و برخی هم رقم های بالا می خواستند. این البته بهانه ای برای ما نیست و در این راه با اطمینان به بازیکنانم راه را ادامه می دهیم.

* پرسپولیس را در بازی اول تعقیب کردم

دنیزلی در مورد وضعیت تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس را در بازی با پارس جنوبی تعقیب کردم. از کسانی هم می شناسم بابت تیم های مختلف آنالیز می گیرم. از هر چیزی مهم تر این است که ما شرایط خوبی داشته باشیم و بعد از آن شرایط برای ما راحت خواهد بود.

* امروز شاید غافلگیر شوید

وی در خصوص اینکه در روز آخر نقل و انتقالات مدافعی را جذب می کنید یا نه تصریح کرد: به هر حال تیم ها برخی از مواقع آلترناتیو برای هر پستی جذب می کنند. هدف من این است که برخی از بازیکنان در زمان های مختلف بتوانند در هر پستی بازی کنند. اگر من به بازیکنانم اطمینان نداشتم حتما شانس بازی را به بازیکنان دیگر می دادم. درباره دفاع راست تیمم هم باید بگویم که برخی از مواقع جای بازیکنان را با هم عوض می کنم. در تیم ما بازیکنان باتجربه بین المللی مثل حاج صفی، دژاگه و شجاعی هستند و از بازیکنان با تجربه تیم استفاده خوبی خواهیم کرد. به هر حال در فصل نقل و انتقالات برخی از خواسته ها شاید انجام نشد اما نمی توانیم به این موضوع فکر کنیم. سایر بازیکنان عملکرد خوبی دارند. امروز روز آخر نقل و انتقالات است و شاید غافلگیر شوید.

*می‌خواهیم مقابل پرسپولیس بهترین بازی‌مان را انجام دهیم

دنیزلی گفت: من با نهایت اطمینان به این تیم آمدم. ما می خواهیم مقابل پرسپولیس بهترین بازی را انجام دهیم. اولین هدف ما در ایران این است که نتایج خوبی بگیریم. در اولین بازی مقابل نفت مسجد سلیمان آن طور که مد نظر ما بود نبودیم. چند موقعیت گل داشتیم اما استفاده نکردیم.

* همپن اکیپ تراکتور خیلی خوب است

سرمربی تیم تراکتور گفت: برخی از بازیکنانی که مد نظر ما بودند به کار خودشان در تیم های خود ادامه دادند. به هر حال ما با شکل خوبی به راه خودمان ادامه می دهیم و اگر نیاز بود برای جذب بازیکن اقدام می کنیم. فعلا همین اکیپی که داریم خیلی خوب هستند و با آنها کار را ادامه می دهیم.

* بازیکنان باید از مربی پیراهن بگیرند

دنیزلی در مورد اینکه شما به استفاده از بازیکنان جوان معروف هستید افزود: جوان های خوبی در تیم داریم. به هر حال در یک تیم می تواند بازیکنان جوان باشد که در تیم ما هم هست. بازیکنان ما روز به روز بهتر می شوند. با وجود اینکه دنبال نتیجه هستیم اما بازیکنان جوان را هم با تیم هماهنگ می کنم. همه بازیکنان ما تلاش زیادی برای خوب بودن انجام می دهند. بازیکنان به جای اینکه مربی به آنها پیراهن بدهد باید از مربی پیراهن بگیرند. هر زمان این کار را انجام دادند راه برای آن ها باز است.

* فلسفه من حمله است اما در فوتبال همه چیز حمله کردن نیست

وی درباره اینکه مقابل پرسپولیس هجومی بازی خواهید کرد یا نه ادامه داد: از وقتی مربیگری را آغاز کردم فلسفه کاری من حمله بوده اما فوتبال فقط حمله کردن نیست. از حالت تدافعی تیم راضی هستم. باید هم در حمله و هم در دفاع آماده باشیم. قبل از بازی با پرسپولیس مشکلاتی وجود دارد به طور مثال اکبر ایمانی چند روزی است با ما کار نمی کند. مهاجم برزیلی هم همین طور اما این ها برای ما بهانه نیست تا نوع بازی خودمان را عوض کنیم.

* هوداران بدانند هم روزهای خوب خواهیم داشت و هم روزهای بد

سرمربی تیم تراکتور در مورد اینکه چه پیامی برای پرشورها دارید تصریح کرد: این پیغامی که می خواهم برای هواداران بدهم این است که ما خیلی شرایط خوبی داریم و راحت هستیم. تیم را به گونه ای طراحی کردیم که هواداران راحت با آن کنار بیایند. هوادار از روی اسمش مشخص است. یعنی کسی که هوادار و طرفدار است و طرف ما را دارد. طرفدار باید هم و غمش به تیم باشد چه در روزهای خوب و چه روزهای بد. هواداران ما بدانند روزهای خوب و بد خواهیم داشت اما از تصمیمی که داریم بر نمی گردیم. در همه جای دنیا تیمی نیست که باخت نداشته باشد. هدف ما مشخص است و در این راه جلو می رویم. به هر حال این جلسه امروز برگزار شد چون تیم فردا به اردو خواهد رفت و زمان کافی برای ما نبود و به همین دلیل این نشست امروز برگزار شد.

* در برخی بازی های یک بازیکن 90 دقیقه و در دیداری دیگر 30 دقیقه بازی می‌کند

دنیزلی در مورد استراتژی برای بازی با پرسپولیس گفت: ما به شکل فوری قبل از بازی فکرهای خودمان را کردیم.ما استراتژی داریم که با آن بازی را شروع و تمام خواهیم کرد. اگر بازیکنان با این فلسفه از آن ها بهره بگیریم به نتیجه می رسیم. در برخی از بازی ها بازیکنانی 90 دقیقه در زمین هستند و برخی 30 دقیقه اما با عملکرد خود نتیجه را رقم می زنند. به همه بازیکنانم احترام می گذارم و به انها اطمینان داریم.

*بی‌نظم‌ها نه برای خودشان و نه برای تیم خیری ندارند

وی در مورد وضعیت استوکس ادامه داد: بازیکنان بی انضباط نه برای خودشان و نه تیم خیری ندارند. یک تیم تعدادی را درون زمین و تعدادی را بیرون از زمین دارد. این را باید همه یاد بگیرند. به این نگاه نمی کنم که با چه کسی کار می کنم بلکه به این نگاه می کنم که چطور به هدف می رسیم.

* شاید بازی پرسپولیس - تراکتور از یک شبکه ترکیه‌ای پخش شود

دنیزلی در مورد حضورش در فوتبال ایران و اینکه امدن او به تراکتور در رسانه های ترکیه‌ای چه واکنشی داشته افزود: حداقل هر روز نزدیک به 20 تماس با ما می گیرند. همه بازی های ما حتی بازی های تدارکاتی را پیگیری می کنند. احتمال زیادی دارد که بازی با پرسپولیس را در ترکیه از یکی از شبکه ها به صورت مستقیم پخش کنند. از ترکیه و از همه جا پیام به من می دهند. مردم ایران و ترکیه ما را تعقیب می کنند و ما هم باید کار خودمان را انجام دهیم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها