يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۰۷۰۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۰۷ شهريور ۱۳۹۸
رأی الیوم در گزارشی، تهدید اخیر دبیرکل حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی را بررسی و تحقق آن را کاملا «ممکن» توصیف کرد.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه اینترنتی رأی الیوم در گزارشی نوشت: پس از اینکه یخ‌ها آب شد و همه چیز هویدا گشت، رژیم اشغالگر اسرائیل با این اعتقاد مطلق که سید حسن نصرالله دروغ نمی‌گوید و فقط و فقط به حقیقت پایبند است، از مرحله هجوم به مرحله انتظار حمله منتقل شد. این چیزی است که «یوسی یهوشواع» تحلیلگر امور نظامی روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارانوت روز گذشته به آن اشاره کرد و بر آن صحه گذاشت.

با وجود آنکه سانسور نظامی در اسرائیل به شدت فعال است، اما دستگاه‌های امنیتی به رسانه‌های عبری دستور داده‌اند که اندکی از اخبار پشت پرده را افشا کنند. بنابر اعلام منابع امنیتی و نظامی در تل آویو، رژیم صهیونیستی از ترس حمله غافلگیرانه حزب‌الله، آماده باش نیرو‌ها را در شمال به حداکثر میزان آن تشدید کرده است.

همچنین این منابع تصریح کردند: ارتش رژیم اشغالگر به نصب چند سامانه موسوم به گنبد آهنین که شمار آن را اعلام نکرده‌اند، اقدام کردند؛ سامانه‌ای که چندین بار پیاپی در رهگیری موشک‌های نیرو‌های مقاومت فلسطین که از غزه به جنوب این رژیم شلیک شده بود، ناکام مانده است.

اما با اعلام همه این موارد احتیاطی و هشدار‌ها درباره عملیات انتقامجویانه، حزب‌الله وعده خود را عملی خواهد کرد زیرا همانطور که منابع یاد شده تأکید کردند وقتی سید حسن نصرالله موضوعی را مطرح می‌کند حتما آن را عملی خواهد کرد.

با این همه رسانه‌های اسرائیلی به نقل از منابع بلندپایه سیاسی نزدیک به دفتر بنیامین نتانیاهو اعلام کردند نتانیاهو از طریق طرف سومی که گفته می‌شود آمریکاست اخطار و هشدار شدیداللحنی به حزب‌الله داده که در ضمن آن آمده است اگر واکنش حزب الله سرسختانه، دردآور و خارج از عرف باشد اسرائیل در حمله به لبنان تردید نخواهد کرد و این کشور باید تاوان شدید عملیات حزب الله را بپردازد.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارانوت فاش کرد: سید حسن نصرالله که به شصت سالگی خود نزدیک می‌شود هرگز دروغ نمی‌گوید. این روزنامه تأکید کرد این ارزیابی محل اجماع همه دستگاه‌های امنیتی در رژیم اسرائیل است که تحرکات سید حسن نصرالله را رصد می‌کند و در صدد شخصیت سنجی اوست. این روزنامه در عین حال نوشت: فرضیه غالب در نهاد امنیتی اسرائیل مؤیّد آن است که نصرالله به دنبال هدف نظامی حیاتی در شمال اسرائیل برای حمله به آن در واکنش به حمله اسرائیل به سوریه و لبنان است.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها