يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۰۷۳۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۰۹ شهريور ۱۳۹۸
نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن از شلیک چند فروند موشک به جنوب عربستان سعودی خبر دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، ارتش یمن و کمیته‌های مردمی این کشور از حمله موشکی یمن به مواضع نیروهای ائتلاف سعودی در داخل عربستان سعودی خبر داد.

شبکه المسیره شامگاه جمعه (هشتم شهریور) گزارش داد که نیروهای ارتش یمن چهار فروند موشک را به محل جمع نیروهای ائتلاف و «مزدوران» آن در مزدیکی گذرگاه مرزی «عُلب» واقع در منطقه «عسیر» عربستان سعودی (جنوب‌ غربی) شلیک کرده‌اند.

ارتش یمن اعلام کرده است تا زمانی که محاصره این کشور از سوی ائتلاف متجاوز سعودی و اماراتی متوقف نشود و حملات هوایی ادامه داشته باشد، «پاسخ‌های موشکی و پهپادی» یمنی‌ها نیز به داخل عربستان و فرودگاه‌های این کشور ادامه خواهد داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها