يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۰۷۳۳
زمان انتشار: ۲۰:۵۹     ۰۸ شهريور ۱۳۹۸
رئیس کل دادگستری استان تهران از بازگشت «محمدعلی نجفی» به زندان خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، محمدجواد حشمتی رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه محمدعلی نجفی به زندان بازگشت، اظهار کرد: برابر ضوابط و مقررات قانونی هرچند با گذشت اولیای دم قصاص منتفی می‌شود، ولی در مورد جنبه عمومی جرم قتل توسط دادگاه حکم مقتضی صادر می‌شود.

وی ادامه داد: محکومیت نامبرده بابت نگهداری سلاح غیرمجاز به قوت خود باقی است و سرانجام نیز مجازات اشد اجرا می‌شود.

بر اساس این گزارش، میترا استاد همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران صبح روز سه‌شنبه ۷ خرداد با شلیک گلوله به قتل رسید؛ عصر همان روز نجفی به قتل همسرش اعتراف و انگیزه خود را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

سه جلسه برای رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی برگزار شد و در نهایت رأی بر عمدی بودن قتل و قصاص صادر شد.

پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره خانواده میترا استاد رضایت داده و ششم شهریور نجفی با قرار وثیقه یک میلیارد تومانی، آزاد شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها