يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۰۸۲۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
ماجرای قتل همسر محمدعلی نجفی، نفاق اصلاح‌طلبان را از جهات مختلف روشن کرد. در برخی از حوادث شرایطی به‌وجود می‌آید که شعار و اهداف یک جریان سیاسی نزد افکار عمومی در بوته آزمایش قرار می‌گیرد.
به گزارش پایگاه 598، روزنامه اعتماد در یادداشتی به قلم عباس عبدی نوشت: «اكنون كه آقاي نجفي بر اساس قانون آزاد شده است، منطق اين آزادي را نيز مي‌فهمم، زيرا دادگاه نمي‌توانسته او را آزاد نكند، زيرا هنگامي كه رضايت حاصل شود، دادگاه بايد قرار بازداشت را تبديل به وثيقه كند. اين اتفاق براي تعداد زيادي از متهمان به قتل رخ مي‌دهد ولي چون حساسيتي نسبت به متهمان آنها وجود ندارد كسي متوجه ماجرا نمي‌شود... هنگامي كه قانون براي همه يكسان باشد، بخشي از انتظارات عمومي ناديده گرفته مي‌شود. به‌جاي نگاه منفي به آزادي موقتي آقاي نجفي، بهتر است قدري نگران حوادث ناخواسته و عجيبي باشيم كه ممكن است براي خودمان و عزيزان‌مان رخ دهد.»

گفتنی است، ماجرای قتل همسر محمدعلی نجفی، نفاق اصلاح‌طلبان را از جهات مختلف روشن کرد. در برخی از حوادث شرایطی به‌وجود می‌آید که شعار و اهداف یک جریان سیاسی نزد افکار عمومی در بوته آزمایش قرار می‌گیرد. جریانی که همواره خود را مدافع زنان جا زده، اما حقوق بانوان ایرانی را به حضور در استادیوم به‌عنوان تماشاچی تقلیل داده و از زنان تنها به‌عنوان عنصر ویترینی و نمایشی در لیست‌های خود استفاده کرده است، برای تطهیر قاتل یک زن که یکی از اعضای اصلی این جریان سیاسی است، تمام شعارها و ادعاهای خود را لگدمال کرده است.

به عبارت دیگر، اقدام جنایتکارانه نجفی در قتل عمد همسر دوم خود، بار دیگر چهره واقعی اصلاح‌طلبان در موضوع حقوق زنان را بدون روتوش نمایش داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها