يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۰۹۲۳
زمان انتشار: ۰۹:۰۷     ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
در حمله موشکی ارتش یمن به تجمع مزدوران سعودی در حرض دست کم ۳۰ نفر کشته و مجروح شدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در حمله موشکی ارتش یمن به تجمع مزدوران ارتش سعودی در غرب حرض و جیزان دست کم ۳۰ نفر کشته و مجروح شدند.

به گزارش المسیره، همچنین ارتش یمن تجمع مزدوران سعودی در گذرگاه مرزی علب را موشک باران کردند.

این حملات موشکی در پاسخ به جنایت‌های مکرر ائتلاف سعودی علیه مردم یمن انجام می‌شوند.

بر اساس گزارش‌ها ائتلاف سعودی روز چهارشنبه صنعاء پایتخت یمن را هدف حملات هوایی،‌ موشکی و توپخانه‌ای خود قرار داد.(جزئیات بیشتر)

حملات ائتلاف سعودی به یمن پنج سال است که ادامه دارد و بر اساس جدیدترین آمار وزارت بهداشت یمن طی این مدت، 140 هزار یمنی کشته و زخمی شده‌اند.

«طه المتوکل» وزیر بهداشت دولت نجات ملی یمن ششم شهریورماه گذشته در تازه‌ترین آمار مربوط به تلفات جنگ یمن گفت که «از ابتدای آغاز تهاجم ائتلاف سعودی، بیش از ۱۴۰ هزار یمنی کشته و زخمی شده‌اند».



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها