يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۰۹۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
بازار طلای تهران همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان از پس فردا به مدت هفت روز تعطیل است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی اتحادیه طلا و جواهر تهران، در ایام سوگواری شهادت سالار شهیدان، امام حسین(ع)، هفته آینده بازار طلای تهران تعطیل است.

بر همین اساس، بازار طلای تهران از روز شنبه 16 شهریورماه مصادف با هفتم ماه محرم تا روز جمعه 22 شهریور (13 محرم) تعطیل است.

طبق یک سنت دیرینه کسبه و بازاریان تهران با بستن مغازه‌ها و واحد‌های کسب خود و با برپایی تکیه و مراسم عزاداری به سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و اصحاب ایشان می‌پردازند.

با توجه به تعطیلی یک هفته‌ای بازار طلای تهران، قیمت‌های طلا و سکه در بازار در این مدت غیر رسمی بوده و افرادی که قصد خرید و فروش در این بازار را دارند دقت لازم را داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها