أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۰۹۵۳
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۱۴ شهريور ۱۳۹۸
استاندار قم گفت:‌ دستور پیگیری وضعیت آقایان صدرالساداتی به مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم داده شده و این موضوع در حال رسیدگی است.

به گزارش پایگاه 598، بهرام سرمست عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،‌ بیان کرد: تاکنون مطلبی در این خصوص به استانداری قم گزارش نشده است اما موضوع توسط اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری قم در حال پیگیری می‌باشد.

گفتنی است برخی از فعالان فضای مجازی در کانال های خود با طرح این موضوع نوشته اند: سید مهدی و سید روح الله و سید رضا ‎صدرالساداتی و مجتبی پرگر ساعت ۲ ونیم بامداد چهارشنبه ۱۳ شهریور از قم خارج شده اند که از فرودگاه مهرآباد به بندرعباس روند، اما هیچ اطلاعی از آنان در دست نیست و تلفن همراهشان نیز خاموش است. 

حجت الاسلام والمسلمین سید روح الله صدرالساداتی نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری می‌باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها