أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۰۹۷۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۴     ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
عربستان سعودی در بیانیه‌ای پنجشنبه از دولت مستعفی یمن خواسته «فوراً و بدون تأخیر» با جدایی‌طلبان جنوب یمن بر سر میز مذاکره بنشیند.
به گزارش پایگاه 598، در بیانیه‌ای که روی وب‌سایت خبرگزاری عربستان سعودی قرار گرفته آمده است: «هر گونه تلاش برای بر هم زدن امنیت یمن تهدید علیه پادشاهی [عربستان سعودی] محسوب شده و با قاطعیت با آن برخورد می‌شود.»

عربستان سعودی، درگیری‌های نیابتی در شهر عدن را «فتنه» توصیف کرده و از آن ابراز تأسف کرده و گفته بروز درگیری‌های آشکاری که تنها به نفع حوثی‌های یمن (انصارالله) است را نمی‌پذیرد.


همکاری نظامی عربستان سعودی و امارات متحده عربی در قالب ائتلاف عربی ضد یمن بعد از گذشت بیش از چهار سال، این روزها به درگیری نیابتی و کشت‌وکشتار در شهر عدن، جنوب یمن تبدیل شده است.

عربستان سعودی در بخش پایانی بیانیه از دولت مستعفی یمن حمایت کرده و آن را تنها «دولت مشروع» دانسته است. در این بیانیه آمده است: «پادشاهی عربستان بر موضع قاطع خود مبنی بر اینکه هیچ جایگزینی برای دولت مشروع یمن وجود ندارد تأکید کرده و تلاش برای ایجاد واقعیت‌های جدید در یمن از طریق توسل به زور یا تهدید به توسل به زور را نمی‌پذیرد.»

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها