أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۱۰۱۶
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۱۷ شهريور ۱۳۹۸
لیگ جهانی کاراته - توکیو؛
اولین نماینده ایران در مبارزات فینال لیگ جهانی کاراته در توکیو موفق به کسب نشان طلا شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، سارا بهمنیار در مبارزه پایانی وزن ۵۰- کیلوگرم لیگ جهانی کاراته برابر «الکساندر ریچی» از فرانسه پیروز از تاتامی خارج شد و به نشان طلا دست پیدا کرد. وی روز جمعه با پیروزی بر «جلنا پنهار» از کرواسی، «مادوری پوانسن» از مالزی، «آیاکا تادانو» از ژاپن، «باخرینیسو باباروا» از ازبکستان و «پونگ کو» از چین تایپه به مبارزه پایانی راه پیدا کرده بود.

در ادامه مسابقات امروز تیم کشورمان شانس کسب دو طلای دیگر دارد. در وزن ۸۴- کیلوگرم ذبیح الله پورشیب در مبارزه پایانی به دیدار «آراگا» از ژاپن خواهد رفت و در وزن ۸۴+ کیلوگرم نیز صالح اباذری در مبارزه نهایی به دیدار «جاناتان هورنه» از آلمان می‌رود.

برای تیم ملی کاراته مجید حسن نیا و بهمن عسگری موفق به کسب مدال برنز شده اند.

فاطمه صادقی، طراوت خاکسار، شیما آل سعدی، رزیتا علیپور، حمیده عباسعلی، ابوالفضل شهرجردی، امیرمهدیزاده، امیررضا میرزایی، سیدعلی کریمی، مهدی قراری زاده، علی اصغر آسیابری، مهدی خدابخشی و سجاد گنج زاده هم توفیقی در کسب مدال نداشته و از دور مسابقات خارج شدند.

پنجمین مرحله لیگ جهانی کاراته از روز جمعه با حضور ۶۴۹ کاراته کا از ۷۹ کشور به میزبانی ژاپن در سالن «نیپون بودوکان» شهر توکیو جریان دارد.

این خبر به روز رسانی می‌شود.....
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها