أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۱۰۴۹
زمان انتشار: ۱۵:۳۹     ۱۸ شهريور ۱۳۹۸
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در ابتدای ورودی شهر‌های کاشان، زنجان، قم، مشهد و اردبیل خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری مراسم مذهبی در اکثر شهر‌های کشور به مناسبت تاسوعای حسینی، گفت: در ورودی شهر‌های مذهبی مانند قم و مشهد و نیز شهر‌های اردبیل، زنجان و کاشان، ترافیک سنگین مشاهده می‌شود.

وی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی شهر تهران گفت: عزاداری و رژه دسته‌جات مذهبی هم اکنون در حال برگزاری است و محدودیت‌های لازم اعمال شده است. همچنین ترافیک در بزرگراه‌های پایتخت به شکل روان در جریان است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: ترافیک در محدوده شهر رودبار نیز سنگین گزارش شده و در طول محور چالوس در مقاطعی ترافیک نیمه‌سنگین مشاهده می‌شود.

وی افزود: صبح امروز مداخلات جوی به شکل بارش باران در محور‌های مازندران و تالش_آستارا و مه گرفتگی همراه با کاهش دید در محور‌های استان‌های البرز و مازندران مشاهده می‌شد.

رحمانی با اعلام شماره تلفن ٨٨٢۵۵۵۵۵ گفت: شهروندان می‌توانند طی ساعات شبانه روز از طریق تماس با شماره تلفن اعلام شده، از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور مطلع شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها