أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۱۰۸۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۲۰ شهريور ۱۳۹۸
مدیر پایانه مرزی مهران گفت: در نه روز اول محرم‌الحرام ۴۴ هزار و ۴۹۶ زائر ایرانی و خارجی از مرز مهران وارد کشور عراق شده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، مجتبی سلیمانی مدیر پایانه مرزی مهران گفت: از ابتدای ماه محرم(۱۰شهریور) تا روز گذشته ۴۴ هزار و ۴۹۶ زائر ایرانی و خارجی از مرز مهران وارد کشور عراق شده‌اند.

وی افزود: همچنین در این مدت ۱۳۶ هزار و ۴۵ زائر از مرز مهران جهت زیارت عتبات عالیات وارد کشور عراق شده‌اند.

مدیر پایانه‌های مرزی مهران اظهار کرد: آمار تردد زائرین از مهران در شش ماهه اول سال‌جاری ۳۷/۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی بیان کرد: درصد خروج زائران از مرز مهران به کشور عراق در نه روز اول ماه محرم سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴۰ درصد افزایش داشته است.

سلیمانی خاطرنشان کرد: پایانه مرزی مهران یکی از مهمترین پایانه‌های مرزی کشور است که سالانه تردد زیادی از زائران عتبات عالیات و صادرات کالا به عراق از طریق این مرز انجام می‌شود.

گفتنی است؛ ظرفیت پایانه مرزی مهران برای تردد 20 هزار نفر زائر در نظر گرفته شده است، این در حال ایست که تنها در ایام اربعین امسال در یک شبانه‌روز بیش از ۲۵ هزار نفر از این مرز تردد کردند.

پایانه مرزی مهران در 90 کیلومتری ایلام قرار دارد.

منبع: فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها