أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۱۰۹۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۲۰ شهريور ۱۳۹۸
بر کسی پوشیده نیست که رسانه‌های مجازی طی سالهای اخیر به مرجعیت افکار عمومی تبدیل شده‌ و نقش بسزایی در انگیزش‌های اجتماعی یافته‌اند؛ در همین راستا قوه قضاییه و به‌طور خاص دادگاه مطبوعات موظف به حفظ امنیت روانی جامعه شده‌‌اند، با اینحال عمده‌برخوردهایی که در سال‌های گذشته با رسانه‌ها صورت گرفته مربوط به شکایت‌هاییست که از جانب مقامات کشوری مطرح شده است؛ بعبارتی اگر رسانه‌ای به یک مقام دولتی توهین نماید، فورا توسط قوه‌قضاییه مورد مواخذه و تنبیه قرار میگیرد اما چنانچه یک رسانه امنیت روانی جامعه را به مخاطره بیاندازد هیچ برخوردی با آن صورت نخواهد گرفت.

سایت خبرآنلاین طی یکسال گذشته با انتشار اخبار‌ِ مربوط به حضور غیرقانونی دختران به ورزشگاه، آنان را به طور ضمنی به تغییرقیافه و گریمِ مردانه تشویق کرده است.


اینک که یک دختر جوان تحت‌تاثیر اخبارِ جهت‌دار سایت‌هایی همچون خبرآنلاین دست به خودکشی زده است، آیا خانواده‌ی این دختر حق ندارند از رسانه‌های مذکور شکایت کنند، آیا دستگاه قضا وظیفه ندارد مسئولین وزارت ارشاد را مواخذه نماید؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها