يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۱۱۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۲۱ شهريور ۱۳۹۸
برنامه «دستخط» در دهه دوم ماه محرم به سراغ یک مداح اهل‌بیت علیهم‌السلام رفته است.
به گزارش پایگاه 598، حسین سازور با حضور در استودیوی برنامه «دستخط» درباره نگاه فرهنگی مقام معظم رهبری به مداحی و برگزاری مجالس اهل‌بیت، نقش مداحان در دوران دفاع مقدس، باید و نبایدهای مداحی، نقش هیئت مذهبی در رفع فتنه و روایت عاشورای سال ٨٨ و... به گفت‌وگو می‌نشیند.

این گفت‌وگو روز جمعه 22 شهریورماه 1398 ساعت 17 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

برنامه «دست‌خط»  که به گفت‌وگوهای صریح با نخبگان سیاسی، فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی می‌پردازد، با دکوری متفاوت که المانی از یک کتاب است، در قابی جدید از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
 
منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها