يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۱۱۳۴
زمان انتشار: ۱۶:۱۱     ۲۱ شهريور ۱۳۹۸
نظام وظیفه:
رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد که هیچ مشکلی در صدور کارت‌های پایان خدمت و معافیت سربازی وجود ندارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، سردار تقی مهری درباره این که آیا مشکلی در تامین کارت‌های خام و صدور کارت‌های پایان خدمت و معافیت سربازی وجود دارد یا خیر؟ اظهار کرد: ما هیچ مشکلی در تامین و صدور این کارت‌ها نداریم و در صورتی که مدارک و پرونده افراد کامل باشد حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز کارت برایشان صادر خواهد شد.

مهری اضافه کرد: البته می‌دانید که ما دو نوع کارت سربازی داریم، یکی کارت معافیت و دیگری کارت پایان خدمت که در مورد کارت‌های معافیت سربازی، متقاضیان باید به این موضوع توجه کنند که این کارت پس از طی مراحل و گذراندن جلسات کمیسیون‌ها و اخذ مدارک صادر خواهد شد و منظور از ۱۵ روز، ۱۵ روز پس از ثبت درخواست نیست.

وی در مورد اینکه چرا صدور برخی از کارت‌ها طولانی شده است، گفت: در مورد کارت‌هایی که روند صدورشان طولانی شده است، در اکثر موارد نواقص در مدارک وجود داشته و صدور کارت طولانی شده است، از این رو ممکن است تا زمان رفع نواقص و مدارک این فرایند زمان ببرد که لازم است متقاضیان نسبت به حل مشکل و رفع نواقص اقدام کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها