أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۱۱۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
با پایان دهه اول ماه محرم، نمایش برخی سریال‌ها به پایان رسید و در هفته پیش رو پخش سه سریال جدید از رسانه ملی آغاز می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، با پایان یافتن دهه اول ماه محرم، نمایش برخی سریال ها به پایان رسید و در هفته پیش رو پخش سه سریال جدید از رسانه ملی آغاز می شود.

نمایش فصل سوم سریال تلویزیونی «ستایش» از امشب آغاز خواهد شد. این سریال هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. باز پخش این مجموعه ۳۰ قسمتی نیز یک و نیم بامداد، ۱۰ صبح و ۱۴ و ۳۰ بعد از ظهر روز بعد است.

سریال محرمی «مرضیه» به کارگردانی فلورا سام هم از فردا شنبه (۲۳ شهریور) روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. علاقه‌مندان به سریال‌های تلویزیونی می‌توانند بازپخش این سریال را در ساعت‌های ۱۲:۰۰، ۱۶:۱۵ و ۱:۳۰ بامداد روز بعد مشاهده کنند.

«ترور خاموش» هم عنوان سریال جدید شبکه یک سیماست که از امشب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود. این سریال به کارگردانی احمد معظمی است و با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی تولید شده است. باز پخش این سریال حوالی ساعت ۱۵:۳۰ روز بعد خواهد بود.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها