کد خبر: ۴۶۱۱۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران ضمن اشاره به برگزاری آیین بازگشایی مدارس و آمادگی تهران در استقبال از مهر ماه گفت: ۲۵ شهریور آیین رونمایی از برچسب سرویس مدارس در فرمانداری تهران برگزار می‌گردد و تهران آماده بازگشایی مدارس است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی فرمانداری تهران: "ایمان قربانی" ضمن اشاره به اقدامات و برنامه های استقبال از مهر، افزود: روز دوشنبه ۲۵ شهریور ماه به منظور استقبال از مهر و ساماندهی حمل و نقل دانش آموزان که از دغدغه های اصلی شهروندان و اولیا است ، آیین رونمایی و الصاق نمادین برچسب سرویس مدارس شهر تهران در فرمانداری تهران برگزار می گردد.

در این مراسم آموزش و پرورش، پلیس راهور و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری به ارائه گزارش اقدامات و برنامه های خود می پردازند و توافق نامه ای بین شهرداری، پلیس راهور، آموزش و پرورش، انجمن اولیاء و مربیان و فرمانداری تهران امضا خواهد شد.

سپس آیین رونمایی و الصاق نمادین برچسب سرویس مدارس شهر تهران با حضور معاون استاندار و فرماندار تهران، مدیران و مسوولان ذی ربط شهرستان تهران و با حضور جمع زیادی از نمایندگان رسانه ها، برگزار می گردد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها