أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۱۱۶۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
منصور امینی در یادداشتی پاسخ برخی هجمه ها را داد.
به گزارش پایگاه 598، نشر توییتی در ۲۸۰ کاراکتر و با ادبیات رایج در این شبکه در تمجید منش جناب حجت الاسلام سید حسن نصرالله و تمجید از بصیرت تراز ایشان علی الخصوص در لحظه های حساس و کنایه ای به خودیها مبنی بر عقب ماندن از ولایت پذیری سید مقاومت،با حملات شدیدی از سوی جریان ضدانقلاب و جریان انحرافی مواجه شد که البته ارزش پاسخگویی در آن نیافتم.ولی چون ظاهرا بخشی از مطالب به مذاق برخی دوستان نیز خوش نیامد و تعابیری خاص از آن عنوان نمودند نکاتی را عرض می کنم:

۱-در نوشته قبلی جمله"#دنبال نقد بالا تا پایین منصوبان رهبری بودن" اشاره ای بود بر تلاش و اهتمام مذموم جریانی که سالهاست مشغول #تمرکز ویژه برای پیدا کردن نقاط ضعف منصوبان رهبری،آتو گرفتن و ضریب رسانه ای دادن به آن؛علی الخصوص نزدیکترین لایه های دفتر ایشان که در حقیقت تنها شان کارشناسی، مشورتی و انتقال دیدگاهها و فرامین رهبری را بر عهده دارند تا پایین ترین انتصابات ایشان با چند واسطه! می باشد.

۲-برخی از دوستان نکته اصلی را که تاکید بر زمان شناسی نقادی بوده است را کاملا ندید گرفته اند.آیا در زمانی که دشمن قداره بند خارجی همزمان با جریان لیبرال داخلی همه تمرکزشان را بر تضعیف عمود خیمه انقلاب و ولایت فقیه قرار داده اند گرفتن انگشت اتهام به سوی نزدیک ترین و امین ترین ارکان دفتر رهبر انقلاب ، ثمری به جز تضعیف جایگاه و خدشه به اعتماد عمومی و تشکیک در اجرای فرامین ولایت امر خواهد داشت؟

حضرت امام جواد علیه السلام فرمودند: مَنْ لَمْ یَعْرِفِ الْمَوارِدَ أعْیَتْهُ الْمَصادِرُ

هرکس موقعیت شناس نباشد جریانات، او را می رباید و هلاک خواهد شد.
هیجان‌انگیزترین پارک آبی خاورمیانه را در تهران تجربه کنید.

هیجان‌انگیزترین پارک آبی خاورمیانه را در تهران تجربه کنید.

حال جمله ای ورد زبان برخی شده است که چهل سال است در موقعیت حساس کنونی قرار داریم و قص علیهذا! یعنی منکرید که نه تنها در این چهل سال که در طول ۱۴۰۰ سال، عدم توجه خواص به موقعیت های حساس چه ضرباتی بر پیکره حاکمیت اسلام وارد نموده است؟!

۳-بنده نقد به منصوبان و حتی شخص رهبری را خلاف شرع نمی دانم.(هر چند که تاکنون نقدی منصفانه و وارد به شخص رهبر انقلاب نیافته ام و معتقدم که امثال بنده از یافتن ایراد و اشکال از رهبری حکیم عاجزیم).و البته با نقد عملکرد منصوبان رهبری که مدیریت و مسئولیت سازمان و مجموعه ای را به عهده گرفته اند مانند صدا وسیما و ... به شدت موافقم .منتها نقد باید سازنده،منصفانه و خارج از شائبه تخریب باشد تا کارساز واقع شود نه ویرانگر!

۴-به شخصه معتقدم انتصابات مستقیم رهبر انقلاب در هر سطحی بهترین و حکیمانه ترین انتصابات است و با توجه به لحاظ نمودن جمیع شرایط و مولفه ها ایشان انتصاب بد ندارند.و قطعا این به معنای این نیست که منصوبان رهبری عاری از خطا و معصومند.

۵-در بیانیه ها و نامه نگاریهای تاسف بار اخیر،بنده هم با اشکالات یک سریال سیاهنما و بخشی از اشکالات صداوسیما هم نظرم و به نگارندگان نامه ها نیز ارادت دیرینه داشته و به ولایت مداری و دلسوزیشان واقفم. ولی به نظرم بردن انگشت اشاره نقادی به سوی یکی از امنای نزدیک رهبر انقلاب که همواره در حال انتقال تذکرات رهبری به ارکان مختلف صداوسیما و پیگیری رفع اشکالات آن است خواسته یا ناخواسته ثمری جز بی اعتمادسازی به رهبری نخواهد داشت.

۶-و در انتها کاش به جای صرف این همه انرژی و چیدن صغری و کبری برای جایز نشان دادن نقد معصوم و ولی فقیه و منصوبانشان همه مان قدری به فکر تقویت روحیه ولایت پذیری و اجرای اوامر و توصیه های حکیمانه رهبر انقلاب باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها