يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۱۱۸۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
تحقیقات پلیس درباره گزارش ربوده شدن طفل شش‌ساله زنی در شمال تهران نشان داد که فرد ربوده شده کودک نیست، بلکه سگی ۴۰‌میلیون تومانی است که تجسس برای بازداشت سارقان در جریان است.
به گزارش پایگاه 598، اوایل هفته گذشته زنی در شمال تهران به مأموران پلیس خبر داد که بچه شش‌ساله‌اش توسط سرنشینان یک خودروی پژو ربوده شده است. این زن در حالی که آثار جراحت روی نقاط مختلف بدنش دیده می‌شد در شرح ماجرا گفت: در حالی که بچه‌ام را در آغوش داشتم می‌خواستم از خیابان عبور کنم که یک خودروی پژو توقف کرد. بعد سرنشینان آن پیاده شده و با تهدید ابتدا گوشی تلفن همراهم و سپس بچه‌ام را از دستم گرفتند و سوار ماشین‌شان شدند و حرکت کردند. من خودم را به خودروی آن‌ها آویزان کردم تا مانع فرارشان شوم که من را چند متری هم روی آسفالت کشیدند به طوری که دچار جراحت شدم، اما سرانجام موفق به فرار شدند.

بعد از مطرح شدن شکایت مأموران پلیس از زن جوان خواستند عکس و مشخصات طفل را در اختیارشان قرار دهد که وی با گریه گفت که منظورش از طفل ربوده شده‌اش یک سگ است! او گفت: من مدتی قبل یک قلاده سگ به مبلغ ۴۰‌میلیون تومان خریدم و مثل بچه‌ام از آن نگهداری می‌کردم. حیوان به جی‌پی‌اس مجهز بود و حالا امیدوارم که ربایندگانش را بازداشت کنید و آن را به من بازگردانید. بعد ازبه دست آمدن این اطلاعات تحقیقات برای بازداشت متهمان به جریان افتاد تا اینکه یک روز بعد شاکی وارد اداره پلیس شد و گفت که سارقان با او تماس گرفته‌اند. وی گفت: ساعتی قبل یکی از سارقان با من تماس گرفت و گفت حاضر است در قبال دریافت ۲۰‌میلیون تومان، سگ را به من تحویل دهد که قبول کردم و با آن‌ها قرار گذاشتم، اما آن‌ها سر قرار حاضر نشدند. آن‌ها چند بار محل قرار را عوض کردند و هر بار من به محل تازه‌ای که آدرس آن را داده بودند، رفتم، اما از آن‌ها خبری نشد. با اطلاعات تازه‌ای که شاکی در اختیار پلیس گذاشت تحقیقات برای دستگیری متهمان در جریان است.

منبع:جوان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها