أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۱۳۲۹
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
سردار رحیمی برنامه‌های پلیس برای برگزاری رژه نیرو‌های مسلح و شهرآورد ۹۰ را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه طرح دستگیری اراذل و اوباش پایتخت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال جاری دومین مرحله عملیات سراسری برخورد با مزاحمان نوامیس و اراذل و اوباش با تلاش ماموران پلیس امنیت پایتخت انجام شد.

او افزود: کنترل فضای مجازی در دستور کار ما است و شناسایی محل اختفا اراذل، پارک‌ها و سایر نقاط تهران در حال انجام است.

سردار رحیمی گفت: ۱۴۲ پرونده تشکیل شد و برخورد قاطع صورت گرفت و ۲۰۷ محله در تهران مانند تهران پارس، خاک سفید، مشیریه، خزانه، فلاح، ابوذر، ۱۳ آبان، شهر ری، فرحزاد و ... پاکسازی شدند.

وی افزود: ۱۱۳ قهوه خانه، ۲۷ باشگاه بدن سازی و ۴۹ بوستان و تفرجگاه که محل پاتوق اراذل و اوباش بود پاکسازی شد.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: ۴۰۸ نفر از افراد اقدام به تخریب، شرارت، مزاحمان نوامیس کردند که همگی دستگیر شدند و ۶۸ نفر با توجیح و اخذ تعهد آزاد شدند و ۱۲۸ نفر از دستگیر شدگان از سردستان اراذل اوباش هستند و ۲۵۳ نفر نیز از مزاحمان نوامیس و مخلان نظم در محلات هستند که بازداشت شدند و ۸ باند حمل سلاح نیز منهدم و ۲۳ نفر نیز در این ارتباط دستگیر شدند، ۸ قبضه سلاح شکاری، ۱۳ قبضه شبه سلاح، ۵۸ قبضه سلاح سرد و ۱۱ دستگاه خودرو اراذل نیز توقیف شد.

او اضافه کرد: به اراذل و اوباش هشدار می‌دهم، پلیس با قاطعیت با این افراد برخورد خواهد شد و به لطف دستگاه قضا احکام سنگینی برای اشرار صادر خواهد شد.

سردار رحیمی تاکید کرد: به کسانی که در اطراف مدارس پرسه زنی کنند هشدار می‌دهم که در صورت مشاهده موارد با مجرمان برخورد خواهد شد.

او ادامه داد: رژه نیرو‌های مسلح در صبح روز ۳۱شهریور آغاز خواهد شد و برای برگزاری این مراسم تدارک بسیار وسیعی را دیده‌اند و محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهیم کرد سعی داریم تا در روند تردد شهروندان مشکلی پیش‌نیاید.

رئیس پلیس پایتخت گفت: در بعد از ظهر روز رژه نیرو‌های مسلح شهرآورد برگزار خواهد شد، تماشاگران باید بلیط الکترونیکی را تهیه کنند و به هیچ عنوان در ورودی ورزشگاه آزادی بلیط فروشی نخواهد شد، پارکینگ‌های ورزشگاه ۳، ۴ ساعت پیش از آغاز بازی باز خواهد شد

او افزود: در بازی دربی پیش بینی برای ورود خانم‌ها نشده است لذا هیچ‌خانمی به ورزشگاه مراجعه نکند تا شهرآورد مطلوبی را شاهد باشیم.

سردار رحیمی تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی مانند برگزاری نمایشگاه‌ها باید در ۱۵ روز اول مهر برگزار نشود تا خللی در روند ترافیک اوایل مهرماه صورت نگیرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها