أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۱۳۳۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
رئیس سابق شورای شهر تهران با اشاره به حذف عنوان شهید از برخی از معابر شهر تهران گفت: شهردار تهران به‌جای اظهارات نادرست درباره حذف عنوان شهید، از شهروندان تهرانی و خانواده شهدا عذرخواهی کند.

به گزارش پایگاه 598، مهدی چمران با اشاره به حذف عنوان شهید از برخی از معابر و خیابان‌های شهر تهران اظهار کرد: این اقدام عجیب و تازه‌ای است که از سوی مدیریت شهری کلید خورده و عجیب‌تر آنست که این اتفاق را به مدیریت شهری گذشته منتسب می‌کنند!

وی تصریح کرد: این رسم بسیار بدی است که افراد و گروه‌ها، کارهای خوب را به خود منتسب می‌کنند و هر کار بدی را به مدیران و افراد گذشته منسوب می‌کنند و متأسفانه در روزهای گذشته نیز شاهد همین اتفاق بوده‌ایم که برخی از اعضای شورای شهر تهران حذف عنوان شهید را به مدیریت گذشته منتسب کرده‌اند که قطعاً خلاف است.

رئیس سابق شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در گذشته به‌شدت به نام شهدا حساس بودیم و حتی اگر در صحن شورا، عضوی از شورای شهر تهران سهواً نام خیابانی را بدون کلمه شهید مطرح می‌کرد به وی تذکر می‌دادم که البته تذکر مؤدبانه بود و موضوع را یادآوری می‌کردم.

وی ادامه داد: همچنین در گذشته برخی از معابر از جمله بزرگراه شهید صیاد شیرازی، شهید مدرس و شهید کاوه فاقد عنوان شهید بودند که در مدیریت گذشته عنوان شهید را به آنها اضافه کردیم و البته کاری را انجام ندادیم و تنها به وظیفه خود عمل کردیم.

چمران ادامه داد: دوستان در شورای شهر تهران و همچنین در شهرداری باید به اشتباه خود اقرار کنند و ممکن است اشتباه آنها سهوی باشد که باید سریعاً به اشتباه خود اقرار و موارد مطرح‌شده را اصلاح کنند.

وی همچنین به بخشی از سخنان حناچی شهردار تهران نیز اشاره و تصریح کرد: آقای شهردار عنوان کرده که برای انتخاب سریع مسیر باید متن تابلوها کوتاه‌تر باشد که با فرض قبول این صحبت‌ها باید عنوان کنم مگر متن تابلوهایی که بر سر کوچه‌ها نوشته شده، چقدر بلند است! مگر خودروها چه سرعتی را در این معابر دارند که آقای شهردار به‌جای عذرخواهی این‌گونه عنوان کرده است و جا دارد شهردار تهران از شهروندان تهرانی به‌ویژه خانواده شهدا عذرخواهی کند.

چمران در پایان ضمن تأکید مجدد بر اینکه نباید شورای فعلی شهر تهران اشتباهات خود را گردن شورای گذشته بیندازد، گفت: امیدواریم هرچه زودتر دوستان اشتباه خود را اصلاح کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها