أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۶۱۳۴۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۲۷ شهريور ۱۳۹۸
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در مورد حملات نیروهای یمنی به تاسیسات نفتی آرامکو ضمن رد اظهارات برخی در مورد نقش ایران در این عملیات گفت: موضوع بسیار روشن است و یک درگیری بین دو کشور اتفاق افتاده است.

به گزارش پایگاه 598، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در مورد حملات نیروهای یمنی به تاسیسات نفتی آرامکو ضمن رد اظهارات برخی در مورد نقش ایران در این عملیات گفت: موضوع بسیار روشن است و یک درگیری بین دو کشور اتفاق افتاده است.

به گزارش فارس وی ادامه داد: یک طرف درگیری یمنی‌ها هستند که به صراحت اعلام کردند این کار را انجام داده‌اند. منطق کار هم روشن است که کشوری که سالیان سال تحت حملات شدید بوده و تعداد زیادی تلفات داده و همین‌طور در اثر محاصره‌ای که علیه‌اش اعمال کرده‌اند اقدامی انجام دهد، در واقع کاملا وضعیت مشخص است.

حاتمی ادامه داد: به لحاظ نظامی حدود دو سال قبل نیز یمنی‌ها چنین عملیاتی را انجام داده و به یک فرودگاه در امارات حمله کرده و موشک با برد ۱۲۰۰ کیلومتر شلیک کرده بودند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها