يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۶۱۳۶۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
ششمین آئین سوگواری اباعبدالله الحسین (علیه السلام) در تپه نورالشهدای کلکچال برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، ششمین آئین سوگواری اباعبدالله الحسین (علیه السلام) در تپه نورالشهدای کلکچال  در قالب تجمع و حرکت دسته عزاداری به مناسبت هفتم شهادت سید الشهداء برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، این مراسم از ساعت ۸:۳۰ صبح روز جمعه ۲۹ شهریورماه در ایستگاه ۳ کلکچال آغاز می‌شود و دسته عزاداری نیز از ساعت ۱۰ صبح به سمت تپه نورالشهداء حرکت خواهد کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها