أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۱۳۸۵
زمان انتشار: ۲۱:۴۹     ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا از ساعت 18:45 در سالن 12 هزار نفری آزادی مقابل تایوان قرار گرفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 19، 27 بر 25 و 25 بر 21 به سود ایران خاتمه پیدا کرد تا شاگردان کولاکوویچ راهی مرحله نیمه نهایی شوند.
به گزارش پایگاه 598، تیم ملی والیبال ایران در ششمین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی آسیا از ساعت 18:45 در سالن 12 هزار نفری آزادی مقابل تایوان قرار گرفت  که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 19، 27 بر 25 و 25 بر 21 به سود ایران خاتمه پیدا کرد تا شاگردان کولاکوویچ راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

ایگور کولاکوویچ برای این مسابقه از ترکیب سعید معروف، امیر غفور، سید محمد موسوی، علی شفیعی، میلاد عبادی پور، فرهاد قائمی و محمدرضا حضرت پور استفاده کرد.

* ست نخست؛ 25 بر 19 به سود ایران

تیم تایوان بازی را خوب شروع کرد و با امتیاز 7 بر 5 هم از ایران پیش افتاد، اما شاگردان کولاکوویچ خیلی زود به خود آمدند و نتیجه بزی 8 بر 7 به سود خود کردند تا هر دو تیم راهی وقت استراحت فنی اول شوند. برتری ایران ادامه پیدا کرد و در امتیاز 16 بر 14 یک بار دیگر تیم ها به وقت استراحت فنی رفتند. این ست در نهایت با نتییجه 25 بر 19 به سود ایران تمام شد.

تیم ملی والیبال ایران پیش از مقابل تیم های سریلانکا، قطر، چین و هند به پیروزی رسیده و نتیجه را به استرالیا واگذار کرده بود.

* ست دوم؛ 7 بر 25 به سود ایران
ترکیب تیم ایران در ست دوم هم تغییری نکرد و بازهم تایوانی ها بازی را خوب شروع کردند. در امتیاز 8 بر 7 به سود ایران تیم ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. تایوانی ها از ایران پیش افتادند ، اما برتری آنها چندان دوام نداشت و در امتیاز 16 بر 15 به سود ایران تیم ها راهی وقت استراحت فنی دوم شدند. این ست در نهایت با نتیجه 27 بر 25 به سود ایران تمام شد.

* ست سوم؛ 25 بر 21 به سود ایران
برتری در ست سوم هم با ایران بود. شاگردان کولاکوویچ در امتیاز 8 بر 6 از حریف پیش افتادند تا تیم ها به وقت استراحت فنی اول بروند. در ادامه مسابقه تایوانی ها توانستند بر بازی مسلط شوند و در امتیاز 16 بر 15 به سود آنها هر دو تیم به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 21 به سود ایران تمام شد.

 تیم ملی والیبال ایران فردا در مرحله نیمه نهایی از ساعت 18:30 در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف کره جنوبی خواهد رفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها