أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۶۱۴۳۸
زمان انتشار: ۲۲:۱۲     ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
الحشد الشعبی عراق درباره مجری عملیات تروریستی در انفجار شب گذشته کربلای معلی گفت: «مجری عملیات تروریستی کربلاء که اکنون دستگیر شده است، پیش‌تر دو عملیات تروریستی دیگر انجام داده بود».
به گزارش پایگاه 598، «علی الحمدانی» فرمانده عملیات فرات مرکزی الحشد الشعبی روز شنبه جزئیات جدیدی را درباره انفجار دیشب کربلای معلی و مجری عملیات تروریستی اعلام کرد.

الحمدانی روز شنبه در یک نشست خبری گفت: «فرد تروریست پس از جاسازی بمب در داخل خودرو، در ۴۰۰ متری محل وقوع حادثه از خودروی بمب‌گذاری شده پیاده می‌شود و با کنترل از راه دور آن را منفجر می‌کند».

فرمانده عملیات فرات مرکزی الحشد الشعبی افزود: «نیروهای امنیتی عراق نیز در یک عملیات تعقیب و گریز موفق به دستگیری مجری این عملیات تروریستی می‌شوند و وی را بازداشت می‌کنند».

به گزارش پایگاه خبری الحشد، وی تاکید کرد که «این تروریست از اهالی منطقه جرف النصر و از ساکنان شهرک نظامی المسیب است که قبل از آن، دو عملیات تروریستی دیگر انجام داده بود».

این انفجار که جمعه شب‌ گذشته در ورودی شهر کربلای مقدس رخ داده بود، به شهادت ۱۲ نفر و زخمی شدن پنج نفر منجر شد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها