أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۶۱۴۸۹
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
بازیکن پرسپولیس در دومین دربی پیاپی‌اش با پرسپولیس برابر استقلال به پیروزی رسید. او امروز با وجود تراکم بالای خط میانی و بازی خوب هافبک‌های استقلال اما یکی از بهترین‌های پرسپولیس بود. ترابی درباره بازی گفت: «به نظر من تیم ما بهتر بازی کرد و فوتبالی بهتر بودیم. خداراشکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم و هوادارانمان را خوشحال به خانه بفرستم.»

به گزارش پایگاه 598، مهدی ترابی  درباره برد امروز تیمش گفت: «ما در تمرینات تلاش می‌کنیم و نتیجه تمریناتمان را می‌گیریم. در زمانی که مساوی بودیم آقای کالدرون تعویض‌های خیلی تهاجمی انجام داد و خداراشکر توانستیم برنده شویم.»

 ترابی درباره تعدد درگیری‌ها درون زمین گفت: « به نظرم بازیکن استقلال خیلی کمک می‌کرد به این جریان و این درگیری‌ها را ادامه می‌داد. به نظر من عامل اصلی درگیری‌ها بازیکن استقلال بود.»

 او در پایان گفت: « الان شرایطمان در جدول بهتر شده و تلاش می‌کنیم در ادامه بازی‌های بهتری انجام بدهیم.» شماره ۹ پرسپولیس درباره علیرضا بیرانوند و مهار پنالتی علی کریمی گفت: «من فکر می‌کنم مسی هم اگر به استقلال برود نمی‌تواند به بیرو گل بزند. علیرضا وزنه سنگینی است در تیم ما و با کمک او قطعا می‌توانیم در ادامه فصل بهتر کار کنیم و امتیازات بیشتری بگیریم.»

منبع : ورزش ۳
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها